Mô tả công việc
Prepare weekly staffing schedules, monitoring staff attendance and plan work schedules.
Prepare various monthly reports as required.
Conduct regular operational meetings & trainings.
Other duties upon management requests
Quyền lợi được hưởng
Training & development opportunities in an international resort environment
Accomodation, meals, daily shuttle bus from Quy Nhon as well as other benefits are available
Yêu cầu công việc
- 2 years experience in same position at 4-5* hotel
- Work professionally, seriously, with high discipline.
- Ability to diplomacy, creativity, confidence, dynamism, withstand high pressure at work.
- Have the skills to organize, art to communicate with guests.
- Good guest service skills.
- Ability to solve problems, organize and organize the work well
- Skillful in arranging and using employees.
- Careful, meticulous, clean
Yêu cầu hồ sơ
Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.