Việc làm New World Saigon Hotel

Cập nhật 02/12/2024 16:37
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
New World Saigon Hotel
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
New World Saigon Hotel 4.0★
4 đánh giá 67 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

New World Saigon Hotel
New World Saigon Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
76 Đường Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006… 

Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.


Review New World Saigon Hotel

4.0
4 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hồ Chí Minh

Giám đốc bán hàng

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hồ Chí Minh

Giám đốc bán hàng

Những nghề phổ biến tại New World Saigon Hotel

Bạn làm việc tại New World Saigon Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo New World Saigon Hotel

New World Saigon Hotel

Click để đánh giá