Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng