Việc làm Nhà Hàng 4GS TEXAS

Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Nhà Hàng 4GS TEXAS
Sales Admin - HCMC
Nhà Hàng 4GS TEXAS
38 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

1. Administrative Support:

Assist the sales team with day-to-day administrative tasks.

Prepare and manage sales documents, contracts, and reports.

Maintain accurate and up-to-date customer records and sales databases.

Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel arrangements for the sales team.

2. Sales Coordination:

Coordinate and follow up on sales leads and customer inquiries.

Support the sales team in preparing proposals, presentations, and quotations.

Assist in the preparation and distribution of sales materials and marketing collateral.

3. Customer Relationship Management:

Provide excellent customer service by addressing client queries and concerns promptly.

Maintain positive relationships with clients and ensure high levels of customer satisfaction.

Coordinate with other departments to ensure seamless customer experience.

4. Order Processing:

Process sales orders and ensure accurate and timely entry into the system.

Coordinate with the logistics and warehouse teams to ensure timely delivery of products.

Handle invoicing, billing, and payment processing.

Quyền lợi được hưởng

- Annual leave / year / Nghỉ phép năm

- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật

- Public holidays allowance / Thưởng lễ

- Service charges / Phí phục vụ

- 13th month salary / Lương tháng 13

- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm

- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn

và các phúc lợi khác.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field is preferred.

Proven experience in a sales support or administrative role.

Strong organizational and time management skills.

Excellent communication and interpersonal skills.

Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).

Attention to detail and a high level of accuracy.

Ability to work independently and as part of a team

Yêu cầu hồ sơ

Contact Us:

Phone: 0258 3 989 495

0911.899.258 

Zalo OA: Tuyển dụng The Anam Cam Ranh

Address: The Anam, Long Beach, Northern Peninsula Cam Ranh, Cam Hai Đong ward, Cam Lam town, Khanh Hoa province.

Khu vực
Báo cáo

Nhà Hàng 4GS TEXAS
Nhà Hàng 4GS TEXAS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 47 Bis Huỳnh Khương Ninh, Phường Đa Kao, Quận 1

Với phương châm hoạt động “Khách hàng là trên hết”, cùng với đó là quan điểm “Kinh doanh không chỉ vì lợi nhuận mà còn để xây dựng một niềm tin đối với khách hàng”, 4Gs Texas luôn trân trọng cũng như nỗ lực không ngừng để mang đến những sản phẩm, dịch vụ đáp ứng tốt nhất nhu cầu của mọi đối tượng khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2013

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Nhà Hàng 4GS TEXAS

Bạn làm việc tại Nhà Hàng 4GS TEXAS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hàng 4GS TEXAS

Nhà Hàng 4GS TEXAS

Click để đánh giá