Việc làm Nhà Hàng 4GS TEXAS

Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Nhà Hàng 4GS TEXAS
Sales Admin
Nhà Hàng 4GS TEXAS
38 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 147 Hai Bà Trưng,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Assist the sales team with administrative tasks such as scheduling meetings, preparing sales materials, and maintaining sales databases.
  • Handle correspondence, emails, and phone calls.
  • Administrative support to the team.
  • Draft, review contracts, and prepare related documents (acceptance minutes, contract liquidation, quotation (if any)).
  • Prepare internal documents: Payment request and stationery request.
  • Develop monthly sales reports, andupdate reports required by line manager.
  • Data collecting, customer research.
  • Processing of invoices and expenses for the team.
  • Booking meeting room, ordering stationery, managing team's schedule.
  • Internal and customer communication.
  • Weekly contract and sales track.
  • Support data management.
  • Proactively take the initiative to contribute solutions and ideas to the successful launch and business growth of clients.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in business administration, marketing, or a related field.
  • 1 year experience in a similar position
  • English intermediate level
  • Time management, and problem-solving skills; especially managing the timeline for the client’s projects and providing creative solutions to problems.
  • Client service mindset.
  • Positive and can-do attitude, willing to learn, support, and adapt attitude.

Quyền lợi được hưởng

  • Clear opportunities for advancement.
  • Equipped with computers and tools for work.
  • Social insurance, unemployment insurance, health insurance according to laws.
  • 13th month salary.
  • Paid leave and holidays, vacations.
  • 1 the new latest magazine per month.
  • Working day: 8:30 AM to 6 PM from Monday to Friday.
Khu vực
Báo cáo

Nhà Hàng 4GS TEXAS
Nhà Hàng 4GS TEXAS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 47 Bis Huỳnh Khương Ninh, Phường Đa Kao, Quận 1

Với phương châm hoạt động “Khách hàng là trên hết”, cùng với đó là quan điểm “Kinh doanh không chỉ vì lợi nhuận mà còn để xây dựng một niềm tin đối với khách hàng”, 4Gs Texas luôn trân trọng cũng như nỗ lực không ngừng để mang đến những sản phẩm, dịch vụ đáp ứng tốt nhất nhu cầu của mọi đối tượng khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2013

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Nhà Hàng 4GS TEXAS

Bạn làm việc tại Nhà Hàng 4GS TEXAS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hàng 4GS TEXAS

Nhà Hàng 4GS TEXAS

Click để đánh giá