Việc làm Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Cập nhật 17/09/2024 22:35
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia
Expert, Capability Development
Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia
25 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Purpose

The job holder is repsonsible for developing and implementing capability development activities in the Frontline through:

1. Designing and managing the construction of job profiles, training roadmaps, career paths, recruitment, appointment guidelines, and capacity asssestment process

2. Developing and implementing training programs (10-20-70) for Frontline

3. Guide/design training materials, including products, programs, and campaign training materials

4. Planning and implementing capacity assessment of Frontline

5. Become a Business Coach

Key Accountabilities (1)

1. Capacity Development

- Capacity development for the Frontline

- The focal point to receive feedback and make suggestions to build, evaluate, and adjust the necessary competency framework, training roadmap for Frontline

- Develop JD, JS for Frontline

- Coordinate with Human Resources department to monitor and evaluate actual capacity against the competency framework requirements.

- Develop and implement a roadmap to narrow capacity GAP, including the planning and training required for the position consistent with business objectives (including management positions in Business Banking Center)

- Design and implement professional training programs for the Frontline under RACI with HR

- Conduct productivity improvement programs, coaching and mentoring to enhance frontline's productivity and sales

- Set up and manage the implementation of human resource development programs such as succession planning, reserve director, trainee management...

Key Accountabilities (2)

2. Training on customer experience / Product / Solution / Customer Journey

- Develop and implement PDP Personal Development programs, synthesizing, planning training, and annual training budget for the positions of Frontline

- Develop, guide và coordinate the implementation of personnel capacity assessment for recruitment, appointment/rotation to ensure that the capacity is met according to position requirements.

- Generate documents and implement trainings on customer experience / Products / Solutions / The responsive customer journey to ensures that the needs of customers and business are met.

- Implement training and provide professional trainers according to RACI with LnD HR.

- Report periodically and/or at the request of the Chief of Division on the progress of capacity development.

- Other tasks assigned by the management level.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

-  Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration

-  Priority to have a master's degree or higher

-  Minimum 8 years in the position related to financial analysis / credit / market research, marketing of finance and banking

-  Prioritize work experience related to corporate customers

-  Mimimum TOEIC 650 or equivalent

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Hội sở Techcombank, Số 06 Quang Trung, Phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia
Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
265 P. Tôn Đức Thắng, Hàng Bột, Đống Đa, Hà Nội

Tự hào là chuỗi nha khoa chuẩn Đức uy tín hàng đầu tại Việt Nam, Nha khoa Delia đã đem lại nụ cười tự tin cho hơn 50.000 khách hàng trong và ngoài nước. Nha khoa Delia là địa chỉ uy tín được nhiều sao Việt tin tưởng và rất nhiều khách hàng lựa chọn. Cùng theo dõi một số ảnh biến đổi nụ cười của các khách hàng đã trải nghiệm dịch vụ tại Delia

Nha khoa Delia cam kết tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về tính an toàn của cơ quan y tế từ việc thăm khám đến điều trị khi khách hàng sử dụng dịch vụ. Mọi vấn đề răng miệng của khách hàng sẽ được tiến hành giải quyết hiệu quả, nhanh chóng và an toàn, tạo nên niềm tin và sự hài lòng về chất lượng, dịch vụ của khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2016

Mission

  • Được thành lập vào năm 2016, nha khoa Delia mang theo sứ mệnh “kiến tạo nụ cười Việt”, giúp hàng nghìn khách hàng tự tin hơn với nụ cười của mình. Tính đến thời điểm hiện tại, Delia đã có mặt tại hai trung tâm thành phố lớn nhất cả nước và dự kiến sẽ tiếp tục phát triển, mở rộng thêm nhiều cơ sở hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Bạn làm việc tại Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Click để đánh giá