Mô tả công việc
- Spa operating hours, spa menu location, pricing, fees and charges for all spa services that the massage therapist performs, and check-in and check-out procedures
- Maintain knowledge of retail brands, services and special promotions available in the Spa.
- Maintain working knowledge of Spa equipment and facilities that the massage therapists typically use throughout their work shift.
- Promote and sell spa/salon services including retail offerings related to the Spa.
Maintain Spa/Salon Environment
- Set up workstation and/or treatment room with necessary products, equipment, and supplies.
- Clean, maintain, and sterilize tools (e.g. nail implements, hot stones) and equipment (e.g., wax pots, steamers).
- Maintain cleanliness of workstation and/or treatment room throughout shift.
- Secure supplies and equipment at the end of each shift.
- Dispose of trash and dirty linens in the proper area.
- Evaluate equipment to assess proper functioning and report deficiencies.
Guest Relations
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
Communication
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Escort all guests to changing rooms, relaxation, or next appointment.
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to promote a clean, safe, and secure environment.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
- Practice universal health care protocol while dealing with guests and co-workers.
Policies and Procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Follow company and department policies and procedures.
- Make sure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and monthly service charge
- Annual Leaves
- Working 5 days per week - off 2 days per week
- Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
- 24/24 accident insurance
- Join in hotel activities
- Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
• Be interested in hospitality industry
• Good English communication is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Tự hào là chuỗi nha khoa chuẩn Đức uy tín hàng đầu tại Việt Nam, Nha khoa Delia đã đem lại nụ cười tự tin cho hơn 50.000 khách hàng trong và ngoài nước. Nha khoa Delia là địa chỉ uy tín được nhiều sao Việt tin tưởng và rất nhiều khách hàng lựa chọn. Cùng theo dõi một số ảnh biến đổi nụ cười của các khách hàng đã trải nghiệm dịch vụ tại Delia
Nha khoa Delia cam kết tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về tính an toàn của cơ quan y tế từ việc thăm khám đến điều trị khi khách hàng sử dụng dịch vụ. Mọi vấn đề răng miệng của khách hàng sẽ được tiến hành giải quyết hiệu quả, nhanh chóng và an toàn, tạo nên niềm tin và sự hài lòng về chất lượng, dịch vụ của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016
Mission
- Được thành lập vào năm 2016, nha khoa Delia mang theo sứ mệnh “kiến tạo nụ cười Việt”, giúp hàng nghìn khách hàng tự tin hơn với nụ cười của mình. Tính đến thời điểm hiện tại, Delia đã có mặt tại hai trung tâm thành phố lớn nhất cả nước và dự kiến sẽ tiếp tục phát triển, mở rộng thêm nhiều cơ sở hơn nữa.