Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Khách sạn Park Hyatt Saigon tọa lạc tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh, kế bên nhà hát Thành Phố và gần kề các địa danh văn hóa và lịch sử nổi tiếng. Khách sạn gồm 245 phòng và suite mang phong cách thuộc địa Pháp thanh lịch vừa được tu bổ để mang đến một đẳng cấp sang trọng mới với thiết kế tinh tế, nội thất được làm bằng tay tinh xảo và những tiện ích cao cấp, hiện đại. Các nhà hàng và quán bar đẳng cấp quốc tế bao gồm nhà hàng Opera chuyên về các món Ý truyền thống, nhà hàng Square One phục vụ ẩm thực Việt và Pháp, khu vực Park Lounge phục vụ trà chiều danh tiếng và 2 Lam Son Bar, một trong những điểm đến hàng đầu của thành phố về đêm. Những khu vực tổ chức sự kiện theo phong cách ấm cúng nhưng không kém phần sang trọng lần đầu tiên được ra mắt tại Park Hyatt Saigon bao gồm Pool House với bếp nướng BBQ ngoài trời và Guest House với khu bếp mở hiện đại, sống động. Xuân Spa yên tĩnh mang đến những gói trị liệu lấy cảm hứng từ các thành phần và nguyên liệu truyền thống của Việt Nam. Trong khi đó, phòng tập được trang bị hiện đại cùng hồ bơi trong xanh hứa hẹn sẽ trở thành một địa điểm thư giãn tuyệt đối. Đội ngũ nhân viên tận tâm tại khách sạn Park Hyatt Saigon mang đến những dịch vụ chu đáo và thân thiện cho những vị khách quý đang cần nghỉ ngơi và những dịch vụ cao cấp được thiết kế riêng.