Các phòng ban đang tuyển dụng tại PERSOLKELLY Vietnam.

Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Ngân hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm PERSOLKELLY Vietnam.

Cập nhật 14/03/2025 10:09
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
PERSOLKELLY Vietnam
Training Coordinator
PERSOLKELLY Vietnam. 3.4★
12 đánh giá 122 việc làm 97 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Mô tả công việc

Job Summary:

The Training Coordinator is responsible for planning, organizing, and managing training programs to enhance the skills, knowledge, and performance of employees at all levels. This role involves coordinating with technical trainers, developing training materials, supporting HR projects, and ensuring continuous improvement in the training processes.

Key Responsibilities:
Orientation and Refreshing Programs:

Conduct orientation sessions for new hires and refreshing courses for existing staff to ensure up- to- date knowledge and skills.

Soft Skills Training:

Develop and manage soft skills training programs for various levels, including:

Train the Trainer Programs
Middle Management
Manager Levels
Supervisors

Audit Work:

Oversee the auditing of training processes and materials to ensure compliance and effectiveness.

Performance Development Review (PDR) Goal Setting:

Assist in setting PDR goals and ensure alignment with organizational objectives.

Workplace Learning Programs (WLP) and Structured Skills Training (SST):

Manage and coordinate WLP/SST programs to enhance workplace learning.

Coordinate Technical Training Programs:

Work with technical trainers to develop and implement training programs at the AAMT training center.Ensure the Operators (Sewer) Skill Inventory Program is conducted annually.

E- Learning Platform Development:

Build and manage E- learning platforms and develop online training modules to support digital learning initiatives.

Monitor Training Conduction:

Oversee the delivery of training courses, ensuring appropriate teaching methods are used.Consult with invited speakers to provide guidance on training methods.

Training Materials Preparation:

Prepare and continuously update training materials to comply with buyers’ and legal requirements.

Other Duties:

Perform additional tasks as assigned by the direct manager, including but not limited to:

Continuous Improvement:

Engage in continuous improvement efforts to enhance the training processes and outcomes.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
· Proven experience in training coordination, program development, and instructional design.
· Bachelor’s degree in human resources, Education, or a related field.
· Excellent communication and interpersonal abilities.
· Proficiency in using e- learning platforms and HR software.
· Strong organizational and project management skills.
Skills:
· Ability to work collaboratively with technical trainers and other stakeholders.
· Detail- oriented with a commitment to quality and continuous improvement.
· Knowledge of modern training methods and tools.
· Analytical skills to assess training needs and evaluate program effectiveness.
Benefits:
· Opportunities for professional growth and development.
· Competitive salary and benefits package.
· A supportive and dynamic working environment.

Quyền lợi

Commitment to a 13th- month salary bonus.
Bonuses and gifts on holidays and special occasions.
Compliance allowance.
Friendly working environment with a focus on employee well- being.
Full salary during the probation period.
Full participation in social insurance as per state regulations + 24/7 Accident Insurance.
Salary is negotiable based on the candidate&039;s abilities.
Life support and transportation allowances.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-05 00:25:03

Khu vực
Báo cáo

PERSOLKELLY Vietnam
PERSOLKELLY Vietnam. Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

PERSOLKELLY là một liên doanh được thành lập vào năm 2016 giữa PERSOL HOLDINGS (trước đây là Temp Holdings) và Kelly Services để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng về việc làm trong lực lượng lao động của thị trường mới nổi Châu Á Thái Bình Dương. Chúng tôi là một trong những nhà cung cấp giải pháp lực lượng lao động lớn nhất trong khu vực, trải rộng trên hơn 45 văn phòng trên 13 thị trường bao gồm Úc, Trung Quốc, Hồng Kông, Ấn Độ, Indonesia, Malaysia, New Zealand, Philippines, Singapore, Hàn Quốc, Đài Loan, Thái Lan và Việt Nam.

Phạm vi, quy mô và tầm hoạt động của chúng tôi đã thiết lập tiêu chuẩn ngành cho tuyển dụng xuyên biên giới và các giải pháp lực lượng lao động toàn diện. Kể từ khi thành lập, PERSOLKELLY đã bố trí hơn 59.000 vị trí trên khắp khu vực và hợp tác với 98% công ty Fortune 100™ cho nhu cầu giải pháp lực lượng lao động của họ.


Review PERSOLKELLY Vietnam.

3.4
12 review

27/02/2025
Research consultant tại Hồ Chí Minh

Công ty ổn, ai thích làm sales và build network tốt thì sẽ phù hợp

09/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cung cấp cho bạn một nền văn hóa học tập tốt

27/02/2024
Chuyên viên tuyển dụng tại Hồ Chí Minh

Chế độ thưởng tốt, văn phòng đẹp, trang thiết bị đầy đủ

Những nghề phổ biến tại PERSOLKELLY Vietnam.

Bạn làm việc tại PERSOLKELLY Vietnam.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PERSOLKELLY Vietnam.

PERSOLKELLY Vietnam.

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo