Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Sales Intern
Radisson Resort Phan Thiết
92 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |HCM Office: 01 Bạch Đằng, Bluesky Office Building, P2, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
The Sales Intern is responsible for assisting to generating potential customer lists, maintaining client information in the CRM system, creating marketing materials, analyzing marketing metrics, and performing administrative tasks as assigned.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
Yêu cầu công việc
► Education and experience:
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Radisson Resort Phan Thiết
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành,, Thành phố Phan Thiết
Được quản lý bởi Radisson Hotel Group – một trong những thương hiệu khách sạn hàng đầu và năng động nhất thế giới, dự án Radisson Resort Phan Thiết sở hữu 76 phòng bao gồm 11 bungalow tiêu chuẩn 4 sao với kiến trúc Địa Trung Hải độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH full lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 27/07/1993
Mission
Tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là trở thành công ty được khách hàng, chủ sở hữu và nhân tài lựa chọn. Bất cứ khi nào một vị khách lên kế hoạch cho một chuyến đi, hay một nhà đầu tư, chủ sở hữu đang nghĩ đến đối tác, hoặc bất cứ khi nào ai đó đang tìm kiếm sự nghiệp trong ngành khách sạn, họ đều sẽ nghĩ đến Radisson Hotel Group trước tiên.
Những nghề phổ biến tại Radisson Resort Phan Thiết
Bạn làm việc tại Radisson Resort Phan Thiết? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Radisson Resort Phan Thiết
Click để đánh giá