Mô tả công việc
2. The core work activities include:
- Managing the HR strategy, including executing engagement survey activities, championing talent management, translating business priorities into HR strategies, and leading succession planning.
- Managing the staffing and recruitment process, including analyzing open positions, serving as an expert facilitator, and developing staffing strategies.
- Managing the employee compensation strategy, including remaining knowledgeable about the competitive environment and leading the planning of the hourly employee total compensation strategy.
- Managing staff development activities, including ensuring HR staff are properly trained and serving as a resource on employee relations.
3. The required management competencies cover areas like leadership, managing execution, building relationships, generating talent and organizational capability, and learning and applying professional expertise.
4. The job is classified as a "Blue Band" career level position.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary
- Open Career Path
- 60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
- Enjoy the high monthly service charge
- Uniform and meal provided through shift
- Professional, safe, youthful, and supportive environment
- Participate in training courses to international 5-star hotel standards
- Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
- Periodic health check-ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
- Luxurious birthday parties with beautiful gifts
- Team building activities and TakeCare culture
Yêu cầu công việc
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; 4 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 4-year bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related major; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Phuong - Assistant Director of Human Resources
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.