Mô tả công việc
Responsibilities:
- Coordinate/arrange recruitment activities, including but not limited to job posting, channel selecting, interview scheduling, operators hiring, etc.
- Onboarding new hires, orientations and administer leave/personnel changing records
- Follow up on (i.e. new hires and leavers) check-in and check-out procedure
- Manage operators’ attendance records and ensure its accuracy for payroll calculation
- Maintain employment contracts and personnel files by abiding by all local laws and regulations
- Work with 3rd parties/Accounting team to ensure the on-time payment of salary for Operators
- Office/Dormitory/Canteen administration and logistical support in case of need, such as office/dormitory/Canteen daily management, reception, office supplies procurement, staff event plan & organization, license and company chop administering, etc.
- Provide all HR and Admin. support on social compliance audits for different clients to ensure “pass” result
- Administer all expresses among different Umbra offices to make sure on-time delivery and high efficiency of cost
- Other tasks assigned by Superior
Yêu cầu công việc
Desired Skills and Experience:
- College degree or above.
- Strong work ethic and a positive attitude
- Minimum 5 years of HR & Admin. experience with factories, working in MNC is a plus.
- Familiar with local laws and regulations
- Good command of oral and writtenEnglish
- Work meticulously and conscientiously, take responsibility, good communication and coordination capabilities.
- Proficiency in MS Office and Outlook
Working Conditions:
- Work is performed both in the office and on the production floor, with the majority of time spent in office environment.
- There is a low level of risk for accidents involved in this position.
- This role requires constant communication and coordination with all departments and the international management team.
- Mental stress is relative to producing accurate work, meeting deadlines and responding to urgent requests.
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Talent Trader Vietnam là chuyên gia tuyển dụng. Lĩnh vực chuyên môn của chúng tôi là tuyển dụng các ứng viên Quản lý cấp trung quan trọng. Chúng tôi mang đến cho bạn các giải pháp tìm kiếm và giữ chân nhân tài phù hợp và linh hoạt. Triết lý kinh doanh của chúng tôi bắt nguồn từ niềm tin của chúng tôi rằng Quản lý cấp trung rất quan trọng đối với tất cả các tổ chức. Do đó, chúng tôi tập trung chuyên môn hóa vào việc tuyển dụng những chuyên gia này và hiện chúng tôi là một trong những công ty tuyển dụng quản lý cấp trung hàng đầu của Singapore.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2012
Mission
- Với niềm tự hào về công nghệ tiên tiến, đội ngũ nhân viên tận tâm từ sản xuất đến quản lý sẽ cung cấp cho bạn giao hàng hợp lý và chất lượng nhất cho sản phẩm của bạn.
- Chúng tôi cũng sẽ cung cấp mức giá hợp lý nhất để đảm bảo lợi nhuận cho tất cả nhân viên, bao gồm cả khách hàng và công ty, thông qua nghiên cứu và phát triển liên tục để cải tiến sản phẩm và quy trình sản xuất.
Review Talent Trader Vietnam
Học được nhiều điều từ công ty và môi trường làm việc Thân thiện. phúc lợi tốt, văn phòng đẹp ở vị trí thuận tiện, cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp khá cao. (gl)
Được đào tạo ngay từ những ngày đầu tiên vào công ty, đồng nghiệp cởi mở, nhiệt tình hỗ trợ khi tôi chưa biết cách làm. (gl)
Môi trường làm việc tích cực, chế độ lương thưởng và khuyến khích công bằng (gl)