Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Collaborate to jointly establish, maintain and lead business relationships with clients, demonstrating the company‘s spirit and values through each work for clients.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Manage and maintain financial performance of multiple projects by tracking and forecasting PnL.
- Making decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Responsible for evaluating quality management reports from direct report; Ef ective management of solutions to ensure operational ef iciency.
- Monthly & other BAU reports.
WORK LOCATION & WORKING TIME: ON-SITE in JAPAN
- Tokyo City, Ikebukuro: Weekday 10:00 AM - 7:00 PM
- Or Okinawa City, Naha: Weekday 9:00 AM - 6:00 PM
Yêu Cầu Công Việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as a senior operation manager in a BPO environment.
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Fluency in English (must have CERT level C1).
- Priority is given to candidates with additional Japanese proficiency.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: - 3 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance. - Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn A.P. Moller-Maersk (tiếng Đan Mạch: A.P. Møller-Mærsk Gruppen) là một tập đoàn kinh doanh quốc tế do người Đan Mạch làm chủ, thường được biết dưới tên đơn giản Maersk. Maersk hoạt động trong nhiều lĩnh vực,chủ yếu là vận tải hàng hải (Maersk là nhà vận tải lớn thứ 2 thế giới),thăm dò và khai thác dầu khí ngoài khơi, kinh doanh bán lẻ hàng tiêu dùng.Maersk có trụ sở chính ở Copenhagen và các trụ sở chi nhánh ở trên 130 nước. Tập đoàn hiện có hơn 110.000 nhân viên trên toàn thế giới.Năm 2007 tập đoàn đứng thứ 138 trong danh sách 500 hãng kinh doanh có nhiều lợi nhuận nhất của Tạp chí Fortune.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2005
Missio
Trở thành tập đoàn kinh doanh quốc tế lớn mạnh
Review Maersk Việt Nam
Một trong những công ty có chế độ phúc lợi tốt nhất nhưng chậm thăng tiến
Phúc lợi tốt cho nhân viên nhưng lương thấp
Môi trường và đãi ngộ tốt, lương cao, Maersk là top đầu về lĩnh vực Logistic