Collaborate with product managers and other stakeholders to define system requirements, understand business needs, and implement solutions.
Develop high-quality code and configure Salesforce systems for enhanced functionality and user experience.
Conduct system integrations and data migration activities to ensure continuity and efficiency across platforms.
Provide technical support, addressing and resolving any issues in real-time to minimize business impact.
Maintain up-to-date knowledge of Salesforce features, best practices, and integration patterns.
Participate in the full application life cycle from technical design to development, testing, and deployment.
Manage user roles, security, profiles, workflow rules, and other Salesforce administrative functions.
Customize Salesforce fields, page layouts, record types, reports and dashboards.
Assist in the evaluation and implementation of third-party solutions within the Salesforce ecosystem.Min 5 years of relevant work experience in implementing complex and integration Salesforce projects.
Proven experience as a Salesforce engineer, with a strong understanding of Salesforce architecture and API.
In-depth knowledge of Salesforce OEM customization.
Experience with Salesforce development technologies including Apex and Lightning Components.
Strong analytical and problem-solving skills with the ability to work in a dynamic and team-oriented environment.
Excellent verbal and written communication skills.
Salesforce certifications (e.g., Salesforce Certified Platform Developer I, Salesforce Certified Administrator) are highly desirable.
Note: Open for expat candidates who are based in Ho Chi Minh City.Tech Culture:Teamwork: "Your problem is my problem, my problem is your problem."We believe in Test Driven Development, no test no merge cultureOutput with values, not just code: tech members have chances to talk/work with multiple stakeholders in manabie's ecosystem.
External: leaners, parents, coaches, tutors, teachers, etc. (inter)
Internal: cross functional team consisting of product manager, designers, like-minded programmers, content creators, data scientists, operational personnels, etc.
Automate as much as we can
Tổng công ty viễn thông Toàn Cầu là công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên, 100% vốn Nhà nước, do Bộ Công an làm Chủ sở hữu, hoạt động theo Luật Doanh nghiệp.Quyết định thành lập: số 1359/2007/QĐ-BCA(E11) ngày 28/11/2007 của Bộ trưởng Bộ Công an
Mã số doanh nghiệp: số 0102556773, Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp của Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hà Nội cấp (lần thứ nhất) ngày 05/12/2007
Địa chỉ Trụ sở chính: số 280B Lạc Long Quân, P. Bưởi, Q. Tây Hồ, TP. Hà Nội
Cơ quan đại diện Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao, Bộ Công an.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Năm 2007: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được thành lập.
-
Năm 2014 : Chủ tịch nước trao tặng Huân chương Bảo Vệ Tổ quốc hạng Ba.
-
Năm .2017: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được điều chuyển về Cục An ninh mạng (nay là Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao) quản lý.
-
Năm 2021: Trao quyết định cho đồng chí Chủ tịch kiêm Tổng giám đốc và 3 đồng chí lãnh đạo chủ chốt của Tổng công ty GTEL.
Mission:
GTEL đặt mục tiêu phát triển thành một doanh nghiệp công nghệ hàng đầu Việt Nam, cung cấp các dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực viễn thông, công nghệ thông tin, bảo mật và an ninh mạng, tích hợp hệ thống,….đến các cơ quan, tổ chức, các doanh nghiệp, cá nhân với cam kết luôn là “đối tác có trách nhiệm” của khách hàng. Phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong khối doanh nghiệp trực thuộc Bộ Công an.
Review Tổng Công Ty Viễn Thông Toàn Cầu - GTEL
Support nhiệt tình, được trao đổi rõ ràng(rv)