Việc làm ĐẠI HỌC PHENIKAA

Cập nhật 21/12/2024 23:52
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
TRƯỜNG ĐẠI HỌC PHENIKAA
Call Center Agent (At Your Service Agent)
ĐẠI HỌC PHENIKAA 3.5★
2 đánh giá 172 việc làm 91 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/03/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 5
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.

RESPONSIBILITIES:

- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.

- Record and controls accurately wake up calls.

- Page guests in co-operation with concerned departments.

- Record all entries on traffic sheets.

- Assist guests with international calls and directory queries.

- Call guests by name whenever possible.

- Page staff member when requested.

- Abide by principles of guest privacy.

- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.

- Report on logbook daily.

- Bill call costs.

- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.

- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.

- Advise defects on switchboard equipment to Manager.

- Maintain a clean work environment.

- Attend to all guest queries and requests promptly.

- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.

- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.

- Maintain Hotel Information.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Good Interpersonal Skills.

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.

- Fluent in English.

- Second foreign language is preferred.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.

- 1 year experience in customer service or switchboard operator.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

TRƯỜNG ĐẠI HỌC PHENIKAA
ĐẠI HỌC PHENIKAA Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập ngày 10/10/2007, Trường Đại học Thành Tây trở thành thành viên của Tập đoàn Phenikaa - Tập đoàn Công nghệ và Công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam. Ngày 21/11/2018, Trường chính thức mang tên Trường Đại học Phenikaa.

Với sự đầu tư của Tập đoàn Phenikaa, Trường đã và đang được tái cấu trúc toàn diện theo định hướng Đổi mới sáng tạo và nghiên cứu để cung với hệ thống liên cấp trở thành một trong ba trụ cột của Hệ sinh thái Phenikaa là Doanh nghiệp - Giáo dục - Nghiên cứu khoa học. 

Trường Đại học Phenikaa có định hướng phát triển là một trường đại học không vì lợi nhuận và dựa trên triết lý giáo dục: Tôn trọng - Sáng tạo - Phản biện. 


Review ĐẠI HỌC PHENIKAA

3.5
2 review

20/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Điều kiện làm việc tốt với ít căng thẳng. Cơ sở hạ tầng tốt (GL)

20/11/2024
Giảng viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc không tốt cho những người tài giỏi (GL)

Những nghề phổ biến tại ĐẠI HỌC PHENIKAA

Bạn làm việc tại ĐẠI HỌC PHENIKAA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẠI HỌC PHENIKAA

ĐẠI HỌC PHENIKAA

Click để đánh giá