Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Collaborate to jointly establish, maintain and lead business relationships with clients, demonstrating the company‘s spirit and values through each work for clients.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Manage and maintain financial performance of multiple projects by tracking and forecasting PnL.
- Making decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Responsible for evaluating quality management reports from direct report; Ef ective management of solutions to ensure operational ef iciency.
- Monthly & other BAU reports.
WORK LOCATION & WORKING TIME: ON-SITE in JAPAN
- Tokyo City, Ikebukuro: Weekday 10:00 AM - 7:00 PM
- Or Okinawa City, Naha: Weekday 9:00 AM - 6:00 PM
Yêu Cầu Công Việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as a senior operation manager in a BPO environment.
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Fluency in English (must have CERT level C1).
- Priority is given to candidates with additional Japanese proficiency.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: - 3 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance. - Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Xuất Khẩu Uni được thành lập năm 2011. Công ty chúng tôi là một trong những doanh nghiệp tại TPHCM hoạt động trong lĩnh vực:
- Nhập khẩu và cung cấp gỗ: gỗ gụ, gỗ sếu, gỗ thông,..
- Sản xuất và cung cấp ván ép: ván ép, ván nén gỗ, ván venneer,..
- Cung cấp chất thải gỗ: dăm gỗ, dăm bào gỗ,.. dùng làm chất đốt, nguyên liệu sản xuất giấy,..
Với phương châm hợp tác vì thành công và định hướng, đổi mới liên tục, Uniexport luôn nỗ lực làm giàu nguồn nhân lực, cơ sở hạ tầng, xây dựng uy tín và niềm tin của khách hàng đối với các sản phẩm của chúng tôi. Tất cả sự tin tưởng và hỗ trợ từ khách hàng trong những năm qua là sự khích lệ tốt nhất trên con đường phát triển của chúng tôi.