Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Performance review report & strategy build up quarterly/annually with brand
- Delivering comprehensive trend knowledge and industry insight to encapsulate our individuality in our offering
- Price, plan, and arrange merchandising for display
- Drive sales and profitability through proper merchandising and overall presentation of specific category ownership
- Prepare and implement seasonal/monthly campaigns and initiatives
- Identify ways to drive sales generation through business analysis; ensure action is taken to maximize sales potential.
- The ability to inspire, guide, and influence individuals or teams towards the achievement of both their career goals and the organization's goals
- Team management and other tasks assigned by Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements: Bachelor in relevant experience
2. Experience/Industry requirements:
- Extensive experience (+3 years) in E- commerce or related retail company, minimum 1 year at team leader level
- Have connection & network to main distributors and brands
- An extremely credible reputation and relationships amongst suppliers and other members of the industry
- The ability to help craft and independently execute buying strategies
- Proficient in English communication across all four skills
- Familiar with reporting tasks, creating, and managing performance dashboards using Excel and Sales systems.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
- Stakeholder management: Identifying, engaging, and satisfying the needs and expectations of various stakeholders involved in a project or organization
- Teamwork and Collaboration:
· Building partnerships and working collaboratively with others to meet shared objectives.
· Building strong-identity teams that apply their diverse skills and perspectives to achieve common goals.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Aeon Delight Vietnam được thành lập năm 2012 là một thành viên của tập đoàn AEON Nhật Bản, với sứ mệnh: "Chúng tôi không ngừng tạo ra “Giá trị môi trường” cho khách hàng và cộng đồng địa phương".Aeon Delight cung cấp dịch vụ FMS toàn diện nhằm tạo ra các “giá trị môi trường” cho con người và khách hàng. AEON Delight Việt Nam luôn tìm kiếm những cá nhân yêu thích học hỏi, có tinh thần đồng đội và tận tâm để gia nhập đội ngũ. Đây chính là nơi phát triển của cộng đồng nhân tài đa dạng, nhằm đạt được mục tiêu cung cấp dịch vụ FMS có chất lượng tốt nhất tại Việt Nam và khu vực.
Review Aeon Delight
Môi trường làm việc vui vẻ, có thể học hỏi được nhiều kinh nghiệm, được công ty bao cơm (ID)
Nơi làm việc có văn hóa công ty đặc trưng , nhân viên có môi trường làm việc năng động (ID)
Môi trường tốt để rèn luyện và rèn luyện kỹ năng tiếng Anh(IT)