Deciding on the CRM platform structure and architecture ensuring it works seamlessly across the organization and captures all required information at key points in the customer life cycle.
Customer Journey Mapping analyzing touch points with the organization and maximizing commercial opportunities.
Managing the team and working closely with all departments to ensure the CRM works effectively for all aspects of the company.
Overseeing and driving direct communications/relationship with customers, especially VIPs, through the CRM.
Ensuring the database is segmented effectively for targeted marketing activities.
Developing testing strategies for all aspects of the CRM to ensure the most effective approach for the company and its products.
Plan and deliver CRM strategies encouraging customer retention and customer loyalty.
Work with external partners for win-win cooperation and brings benefits to CRM program
Supervise VIP lounge staff and manage the operation of VIP lounge.
Manage Membership Card program.
Develop the importance of customer relationship in the overall of marketing mix.
Be an active pursuant of the latest thinking in CRM and propose enhancements to deliver on KPIs
Provide accurate reports and analysis to managers to demonstrate effective ROI.
Develop drive to store strategies and programs.
Working with external agencies and suppliers to ensure the successful delivery of the CRM plan.Should have experience/ knowledge about UX and UI
Should have experience and be familiar with digital tools, digital platform, performance driving MKT, WIFI Marketing, EDM
Should be matured, having experiences working with multi partners in multi roles - customers, partners, agencies and budget owners
Familiar with data management, data reading to Provides insights based on app dashboard
Encourage candidates having experience running Loyalty program, Member Acquisition and Management
Candidates who have experience in running C Club/ VIP Club with series of activities are appreciated
Brand management experience is in need.100% Social Insurance, Personal Insurance after probation
13th salary, KPI bonus...
Company Trip
Discount using Crescent Mall services
Tọa lạc trên mặt tiền đại lộ Nguyễn Văn Linh, Crescent Mall tự hào là một trong những trung tâm thương mại đạt tiêu chuẩn quốc tế đầu tiên tại Việt Nam cung cấp gần 45,000 m2 diện tích bán lẻ, đem đến cho khách hàng những trải nghiệm mua sắm, ấm thực, giải trí đẳng cấp trong một không gian xanh yên bình hiếm có của Sài Gòn náo nhiệt.
Trung tâm thương mại Crescent Mall với thiết kế độc đáo là nơi tập trung của hơn 140 thương hiệu cao cấp quốc tế và nội địa dẫn đầu thị trường về chất lượng sản phẩm cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng, phải kể đến như: cửa hàng bách hóa Robins thuộc tập đoàn bán lẻ Central của Thái Lan, rạp chiếu phim CGV Cineplex và chuỗi cửa hàng bán lẻ quốc tế như Mango, Nike, Marks & Spencer, GAP, Calvin Klein, Oasis, Warehouse, v.v. Đặc biệt, trong thời gian sắp tới, Crescent Mall hứa hẹn sẽ có thêm nhiều thương hiệu nổi tiếng xuất hiện cùng đồng hành trong các chặng đường phát triển của Mall.