Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition
• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue
• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Accor members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, the lobby, reception and cashier’s desk and, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Knows system recovery procedures and trains the team in these procedures
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information
• Communicates to the Rooms Division Manager or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures
• Works on manpower planning and management needs and the Department’s budget.
• Performs any other task assigned based on Novotel Danang Premier needs or requirements
Quyền lợi được hưởng
- 80% Service charge upon employment
- 13 Annual Leave/ year
- Insurance based on full basic salary
- Free Sun-care premium health insurance
- Meals, uniform included
- Free entrance to Sun Group's properties
- Opportunities for internal transfer among Accor properties
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Yêu cầu công việc
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong leadership skill and communication skills
• Ability to manage complex relationships
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to the recruiter and follow our fan-page Premier Danang Heartist Journey (https://www.facebook.com/tuyendungpremiervillagednresort)
Việt Nam – LB Nga là hai đất nước có bề dày lịch sử lâu năm, phát triển trải qua nhiều giai đoạn, nhưng vẫn luôn lưu giữ được nền văn hoá lâu đời dựa trên cơ sở tình hữu nghị gắn bó sâu nặng giữa hai dân tộc Việt – Nga. Trên cơ sở đó, đã có nhiều dự án được triển khai đáp ứng sự mong đợi phát huy được tiềm năng của hai nhà nước. Trong những năm gần đây, quan hệ hợp tác đa phương giữa Việt Nam và LB Nga ngày càng được củng cố và phát triển dựa trên tinh thần hợp tác đôi bên cùng có lợi khi Lãnh đạo cấp cao của hai Đảng hai nhà nước thường xuyên thực hiện các cuộc ghé thăm chính thức giữa hai bên. Sau mỗi lần ghé thăm, nhiều dự án hợp tác trong các lĩnh vực kinh tế, văn hóa, du lịch, kỹ thuật và nhiều lĩnh vực khác đã được ký kết. Một trong các dự án trọng điểm mà Chính phủ hai nhà nước giành sự quan tâm đặc biệt đó là lĩnh vực Y tế, trong đó trên hết là vấn đề hợp tác về Nhãn khoa Việt – Nga.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện được thành lập năm 2008
Mission
Tỉ mỉ, chính xác trong thăm khám, điều trị hiệu quả. Ân cần, thấu cảm trong chăm sóc các bệnh nhân. Chúng tôi luôn tâm niệm làm tất cả những gì tốt nhất để chăm sóc cho sức khoẻ đôi mắt bạn và những người thân yêu.