Mô tả công việc
OVERVIEW:
The Trade Marketing Executive plays a key role in the following:
- Own the Annual Trade Marketing Plan: Put in place a yearly promotional and activity calendar for Trade and Marketing initiatives to improve the number of pax for PSBC.
- In-store Promotions: Responsible for designing tailored trade promotions for key customers
- Category Management: Develop category captainship in the growing modern trade channels
- The primary purpose of this role is to design, implement and manage the off-trade. The role must convert deep consumer and trade insights into a clear action plan that ensures demand creation through optimal presence, visibility, activation, and conversion of Pasteur Street Craft Beer brands appropriately segmented across different types of taprooms
- Develop, monitor, and oversee the implementation of trade marketing plans for offline channels and brands to achieve business objectives.
- Plan, manage in line with the Marketing Manager and monitor the efficient utilization of trade spend budgets across channels/brands.
- Provide trade spend tracking reports, including insights by channels on the effectiveness of spending/plan.
- Plan, support, and coordinate BTL strategies of all product launches, tactical/ partnership campaigns,
- Leading the execution of campaigns/ projects including manage, execute, and implement brand, marketing, campaign strategy and tactics across offline channels including but not limited to POSMs.
- Post-campaign reports, data analysis and quarterly project reviews
- Assist Marketing Manager in monitoring and evaluation of marketing statistics (customer count, ticket average and turnover) for the group and competitor’s activity to make necessary adjustments to marketing campaigns
- Become a Brand Ambassador and able to present at company events.
- Any other job functions/projects that the Company assigns from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- CÁC PHÚC LỢI:
Lương tháng 13: Theo quy định của Luật Lao động và Quy định của Công ty.
Phụ cấp đi lại và Công tác phí: Theo chính sách của Công ty.
Bảo hiểm: Bảo hiểm xã hội bắt buộc, Bảo hiểm sức khỏe và Bảo hiểm thất nghiệp được tuân thủ theo Pháp Luật Việt Nam. Bên cạnh đó, bạn được hưởng chế độ của gói Bảo hiểm sức khỏe do Công ty chi trả.
Ngày nghỉ lễ: Bạn sẽ được nghỉ 10 ngày Nghỉ Lễ và được hưởng nguyên lương theo Luật Lao động Việt Nam.
Ngày nghỉ hàng năm: Bạn sẽ có 12 ngày nghỉ hàng năm cho 1 năm 12 tháng.
Du lịch Công ty: Theo chính sách Công ty.
Chính sách Giảm giá: Bạn sẽ được hưởng các chế độ chính sách của Công ty và các quyền lợi áp dụng cho nhân viên của Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Nhà hàng Bia Thủ Công Pasteur Street
Yêu cầu công việc
REQUIREMENTS:
- Task management/ Timeline planning:
- Good communication skills, ability to build strong working relationships with cross functions.
- Strong analytical skills with ability to develop strategies and measurable implementation.
- Proactive and multitasker/ Meticulous and organized.
- Knowledge and experience in marketing strategies, branding, advertising, and media
- Self-motivated, able to work under pressure, and should believe in teamwork and collective efforts
- Be available to attend events where necessary and be flexible around working hours to fulfill schedules. We estimate that a minimum of 1 day per week will require working between 6-9pm.
- Experience in planning & executing projects/ events is preferred
- Experience in marketing for customers, Trade Marketing.
- Logical thinking and smart. / Willing to travel for business trip
- Trade experience would be a bonus
- Computer: Word, Excel, Microsoft Project, PowerPoint…
- Fluent Verbal and written English and Vietnamese required
- Marketing qualification is preferred
- Can-do attitude
- Able to work effectively in a team
- Able to independently manage third party providers
- Relevant experience in marketing in F&B (restaurant chains).
Yêu cầu hồ sơ
- Thành lập từ năm 2010 cho tới nay CellphoneS đã không ngừng mở rộng phát triển hệ thống khắp cả nước và trở thành một trong những chuỗi bán lẻ điện thoại di động hàng đầu cả nước.
- Sứ mệnh của CellphoneS là đem đến cho khách hàng sự hài lòng cao nhất với thái độ phục vụ trẻ trung, thân thiện và các sản phẩm chất lượng tốt nhất. Đem đến cho nhân viên một môi trường làm việc công bằng, thân thiện, thoả sức thể hiện
- Công ty cam kết trở thành chuỗi cửa hàng bán lẻ thiết bị công nghệ với chất lượng dịch vụ hàng đầu luôn hướng tới khách hàng trong mọi hành động
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các khoản BHXH, BHTN, BHYT theo quy định Thưởng Lễ/Tết, lương tháng 13…
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm, tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2010
Mission
6 giá trị cốt lõi của CellphoneS:
- Chánh niệm
- Biết ơn
- Mình là gốc rễ vấn đề
- Trung thực
- Tình huynh đệ
- Làm đúng cam kết
CellphoneS mong muốn mang lại những trải nghiệm chất lượng nhất và trở thành người bạn đồng hành tin cậy của Quý khách hàng.
Review Kỹ Thuật Diệu Phúc (cellphones)
Quy trình làm việc thì không rõ ràng, OT không lương.
Công ty gia đình, không trân trọng nhân viên, ép KPI của nhân viên đủ kiểu luôn. Lương cực thấp.
Làm nhân viên bán hàng của công ty cực kì cực