Việc làm Pullman Hotels

Cập nhật 25/08/2024 15:27
Tìm thấy 33 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Sales Executive - TIC Industry
Pullman Hotels
267 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsible for the generation of order income and revenue from new and existing large and medium customers mainly through customer visits or industry events. Responsible for region/ area, portfolio or a cluster of customers defined in the sales plan:

- Meets and exceeds sales target: generation of order income and revenue from new and existing large and medium customers as defined in the sales plan.

- Develops and maintains a customer focused list (together with Area Sales Manager) by proposing focused customers and business opportunities based on marketing leads, own opportunities, certificate expiry lists, market knowledge, etc.

- Identifies solutions for customer needs, if necessary with the involvement of Subject Master Experts.

- Generates new leads (e.g. on fairs) and converts assigned sales leads generated by e.g. marketing or other channels.

- Executes customer visits and or visits of industry events.

- Acquires new customers.

- Maintains / grows customer loyalty and ring-fences critical business through regular customer interaction and visits.

- Maintains positive relationships with existing customers to up-sell the service portfolio.

- Recovers lost customers.

- Documents all activities in the relevant TR IT tools (e.g. Salesforce.com).

- Responsible for the on-time delivery, quality and follow-up of the quotation according to the customer needs.

- Follows up on quotations with customer (can be delegated to sales support).

- Conducts the final negotiation of quotation and contracts with the customer in collaboration with relevant stakeholders / P&L responsible persons and in line with TR requirements.

- Supports in the cash collection of unpaid / overdue invoices for the customers for which (s)he is responsible.

- Contact for cross-BF (Business Function) / cross-BS (Business Stream) inquiries from other Sales colleagues.

- Monitors market and competitors.

- Conducts sales analytics in area of responsibility.

- Participates in regular sales reviews with the disciplinary Supervisor.

· Supports the Area Sales Manager in defining the yearly sales plan.

Yêu Cầu Công Việc

·       At least 1-2 years of experience in related area.

·       Ideally first experience in Testing Inspection, Certification (TIC) or related field.

·       Excellent negotiation and customer service skills

·       Excellent time management and prioritization skills.

·       Hands-on mentally; pronounced ability for self-organize skills.

·       Good communication, strong rhetorical skills over the phone.

·       Good problem solving, statistic and analytical skills.

·       Good command of both spoken and written English, MS office.

·       Ability to meet deadlines without supervision.

·       Experience at working both independently and in a team-oriented, collaborative environment is essential and dealing with high position people.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá