Các phòng ban đang tuyển dụng tại GOLDSUNFOOD

Lao động có tay nghề và sản xuất
Quản lý sản phẩm & dự án
Du lịch, khách sạn
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Giáo dục

Việc làm GOLDSUNFOOD

Cập nhật 20/01/2025 01:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Mặt Trời Vàng
Digital Marketing Executive
GOLDSUNFOOD 1.0★
5 đánh giá 319 việc làm 104 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Role Description

This is a full-time, on-site role for a Digital Marketing Executive at DKT CORP. The Digital Marketing Executive will be responsible for managing marketing campaigns, enhancing communication strategies, implementing social media marketing initiatives, creating web content, and analyzing web analytics to drive business growth and engagement.


1. Marketing Strategy Development:

  • Develop and execute comprehensive digital marketing strategies across various channels, including social media, email, SEO, PPC, and content marketing.
  • Collaborate with the Marketing Manager to align digital marketing strategies with overall business goals.


2. Marketing Campaign Management:

  • Create and manage digital marketing campaigns, ensuring they are delivered on time and within budget.
  • Monitor and analyze campaign performance, making data-driven adjustments to improve results.


3. Content Creation:

  • Develop engaging content for websites, social media (Facebook, Instagram, Thread, etc) and email campaigns that aligns with brand voice and objectives.
  • Collaborate with graphic designers and other team members to produce high-quality visual and written content.


4. SEO & SEM:

  • Optimize website content for search engines to improve organic search rankings and drive traffic.
  • Manage paid search campaigns, including Google Ads and social media ads, to maximize ROI.


5. Social Media Management:

  • Create and implement social media strategies to grow brand presence and engagement across platforms like Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, and others.
  • Monitor social media channels, engage with followers, and respond to inquiries promptly.


6. Analytics & Reporting:

  • Track and report on key performance indicators (KPIs) and digital marketing metrics, including website traffic, conversion rates, and ROI.
  • Use data insights to refine strategies and improve overall marketing effectiveness.


7. Market Research:

  • Conduct market research to identify trends, customer preferences, and the competitive landscape.
  • Apply insights to enhance marketing strategies and identify new opportunities.


Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
  • 5+ years of experience in digital marketing, with a strong portfolio of successful campaigns.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
  • Creative mindset with a keen eye for detail.
  • Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment.


Benefits

  • Salary: Competitive (600- 1,500 USD)
  • Working environment with many development opportunities.
  • Opportunity to work with leading domestic and international partners.
  • Opportunities for personal development and advancement along with growth with the company.
  • Ensure benefits and full insurance according to the provisions of law.
  • Additional allowances, domestic and foreign travel.
  • Experience/Skills in detail.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Sau hơn 10 năm trưởng thành và phát triển, GOLDSUNFOOD được biết đến là một trong những thương hiệu ẩm thực hàng đầu Việt Nam với hơn 200 nhà hàng trên toàn quốc. Và đến nay,  thông qua các nhà hàng mang đặc trưng văn hóa ẩm thực đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Ý, Lào,..này, mỗi năm chúng tôi đã đón khoảng 2,4 triệu lượt khách hàng sử dụng dịch vụ.

"KHÔNG CÓ VIỆC GÌ KHÓ - CÓ GOLDSUNFOOD LO. Đội ngũ nhân sự hùng hậu với hơn 6000 nhân viên làm việc tại Hội sở và các Nhà hàng trên toàn quốc, nhân viên GOLDSUNFOOD - Luôn kiên trì và khát khao được thăng tiến, nhờ làm việc trong một môi trường thúc đẩy bạn phải phát triển và tạo cơ hội cho bạn thể hiện năng lực của bản thân. Cơ hội được đào tạo và làm việc chuyên nghiệp trong ngành FnB hoặc thử sức với những vị trí trong Nhà hàng - Goldsunfood đánh giá cao sự nhiệt tình, tinh thần ham học hỏi và cầu tiến của nhân viên.

Với sự phát triển không ngừng và mong muốn được “sát cánh” với những trái tim nhiệt huyết, yêu ẩm thực từ khắp mọi miền để cùng thực hiện sứ mệnh của mình, chúng tôi hân hoan chào đón ứng viên cho các vị trí hấp dẫn tại GOLDSUNFOOD !

Chuỗi nhà hàng của GOLDSUNFOOD bao gồm các thương hiệu: 

King BBQ ; ThaiExpress; Hotpot Story; Khaolao; Truly Việt; Dolpan Sam; BukBuk; Seoul Garden; Tasaki BBQ; Sushi Kei; Meiwei; Capricciosa


Review GOLDSUNFOOD

1.0
5 review

11/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Phần lớn là COCC, làm việc không có kế hoạch, thường xuyên chậm lương, trừ lương không rõ lý do (RV)

11/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc kém, chế độ lương thấp, làm việc không có quy trình, trừ lương không rõ lý do (RV)

11/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc quá cũ, cơ sở vật chất rất kém, không có nước máy (RV)

Những nghề phổ biến tại GOLDSUNFOOD

Bạn làm việc tại GOLDSUNFOOD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GOLDSUNFOOD

GOLDSUNFOOD

Click để đánh giá