Mô tả công việc
Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting- up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
Create and manage marketing plans for critical stores.
Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
Quyền lợi
12 days annual leave
Engagement Activities
PJICO Healthcare extra
13th month salary + KPI bonus
Learning & Training opportunity
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 01:35:02
Hệ thống Cơm niêu Thiên Lý đứng đầu về phân khúc Cơm niêu trong TP. Hồ Chí Minh. Với những hoài bão và tình yêu ẩm thực Việt, Thiên Lý khát khao góp phần nâng tầm ẩm thực Việt Nam vươn ra thế giới,
Với hệ thống nhà hàng trãi khắp cả nước, mở ra nhiều cơ hội việc làm cho các bạn trẻ yêu thích ngành nghề F&B.
Tại Cơm Niêu Thiên Lý, chúng tôi đề cao và tôn vinh giá trị về con người.
Lộ trình tuyển dụng sau đây, góp phần giúp chúng tôi lựa chọn được những người phù hợp về tư duy, năng lực và quan niệm sống để bước lên Con thuyền sự nghiệp cùng Cơm Niêu Thiên Lý