Việc làm Base Enterprise

Cập nhật 24/12/2024 16:13
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Base Enterprise
Account Manager – Projects – South Region
Base Enterprise 4.7★
3 đánh giá 39 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Mission

(Why the position exists)

  • Deploys all sales actions with targeted accounts assigned spread over multiple customer types, in order to maximize the
  • Business with them through mainly field interactions and supports them on their digital transformation journey.
  • Sales activity deployment to detect projects in targeted segment / accounts.
  • Customer mapping to identify the main stakeholders and organizational structure of targeted accounts.
  • To understand customers’ needs and bring Schneider products / solutions directly to customers.
  • To build and secure relationship with relevant channels (end-users, contractors, panel builders and system integrators)
  • Implement go-to-market strategies to penetrate Industry end-markets and find opportunities selling Schneider Electric products and packages to their projects.
  • Execute account management plan toward targeted customers to maintain long-term relationship with them
  • Deploy opportunity management plan in early stage (identify & qualify, influence & develop)
  • Respond to customers’ queries, co-ordinate with back-office to prepare quotation.
  • On-time information delivery and proposal management for end-users / channels
  • Follow-up on proposals through to contract negotiation and closure. Proactively using bFO to ensure sales force efficiency and foster cross selling / collaboration.

Job Description

  • Account management:
  • Account ownership locally, this role typically covers key accounts and systematically ensures that account plans are in place.
  • Deploys all sales actions with assigned end-users, contractors to maximize the business with them.
  • Qualifying opportunities:
  • Active participation and identification of future projects through regular contact with customers (face to the customers) within targeted accounts. Able to gather specific information (competitors, budget, comm/tech adv/disadv, etc.) to increase chances.
  • Promote products & solutions and manage offers:
  • Present & provide technical information necessary to the customers
  • Conduct technical prescriptions, provide technical support to customers
  • Follow-up on offers: Follow- up of offers with customers and keep project information on bFOs updated
  • Finalize on contracts: Lead contract negotiations with the support of other departments (Finance, EC, CCC, etc.). Transfer project details to the support teams and ensure a smooth transition for project execution.
  • Follow-up on Customer:
  • To lead project kick-off meeting and facilitate executor during project handover for execution.
  • Keep regular contact with customers to ensure satisfaction before and after delivery. Work closely with the back office (execution, finance, marketing, logistic) to ensure customer satisfaction.
  • Master SE offer knowledge and targeted solutions: Have sufficient knowledge of all SE products and targeted solutions to promote to targeted accounts
  • bFO implementation: Create SVR within 48 hours after visit & maintain and update project status regularly in Bridge Front Office (bFO). Ensure project information is exhaustive and valuable to support key strategic decisions.

Qualifications

Education:

University degree in Electrical or Automation Engineer

Working Experience:

Sales and account management skills

At least 3+ years of professional experience in Industry end-markets

Business Understanding:

Market knowledge in area of work, exposure & awareness of Industry end-market

Others (e.g. language skills, technical skills):

Schneider Electric products & equipment

Presentation & communication skills, spoken & written English Knowledge of contracts/tender, finance and project management

Schedule: Full-time

Req: 0097BC
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Base Enterprise
Base Enterprise Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Tòa Autumn, Gold Season, số 47 Nguyễn Tuân, Thanh Xuân

Ra đời tháng 8/2016, Base.vn được biết đến là một trong những công ty công nghệ đi đầu trong lĩnh vực xây dựng nền tảng quản trị doanh nghiệp Software-as-a-Service (Saas) tại Việt Nam. Base.vn giúp doanh nghiệp từ quản lý công việc, quản lý thông tin, quản trị nhân sự và quản trị tài chính.

Hiện tại, với hơn 50 ứng dụng được xây dựng và cải tiến mỗi ngày, Base.vn chính là nền tảng hỗ trợ hoạt động vận hành và quản trị cho hơn 8,000 doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam ở đa khu vực trải dài trên nhiều lĩnh vực: ngân hàng, giáo dục, xây dựng, sản xuất, phân phối thương mại, y tế, F&B...

Tất cả các ứng dụng trên Base có thể sử dụng dễ dàng trên trình duyệt, smartphone (iOS, Android), máy tính bảng, hoặc cài đặt trên máy tính để bàn. Tất cả các ứng dụng chính đều hỗ trợ đa ngôn ngữ (Tiếng Việt, English) và nâng cấp liên tục.


Review Base Enterprise

4.7
3 review

13/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Phúc lợi tốt so với thị trường, nhiều hoạt động gắn kết (RV)

13/12/2024
Marketing Assistant tại Hà Nội

Nhiều cơ hội học hỏi và cơ hội thăng tiến (RV)

13/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lương cơ bản cao so với tỉnh, tháng nào có hoa hồng thì ấm ấm (RV)

Những nghề phổ biến tại Base Enterprise

Bạn làm việc tại Base Enterprise? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Base Enterprise

Base Enterprise

Click để đánh giá