Mô tả công việc
Develops and executes sales plans / strategies to effectively bring DN products and services to market. Drives revenue generation and identifies and closes new opportunities within current customer accounts. Facilitates and leads customer negotiations to achieve mutually beneficial results. Utilizes knowledge of DN offerings and understanding of the customer's business to develop customized proposals that present creative solutions. Develops, nurtures and maintains customer relationships across a range of accounts to ensure their benefit from and optimization of DN products and services.
Responsibilities
• Serves as primary Account Manager within an assigned country or area.
• Ensures customers receive best-in-class technical, process or product-specific consulting.
• Engages directly with a wide variety of customer stakeholders, from technical professionals to senior executives.
• Works internally with customer-focused teams to design, develop and introduce new products and enhancements to address customer requests and priorities.
• Works with customers on implementation reviews and to ensure the prompt and proper resolution of technical or procedural challenges.
• Contributes to improved Account Management metrics reporting, evaluation and documentation.
Yêu cầu công việc
Required Qualifications
• Bachelor's Degree or equivalent work experience required.
• Minimum of 6-8 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in managing sales in a corporate setting with proven track record in leading a high quota carrying in a Sales Team and/or new business development/excellent people management skills.
• Proficient in all MS Office products with an emphasis on Excel, PowerPoint, Word and Teams.
• Good business English skills (Written and spoken).
Preferred Qualifications
• Comprehensive knowledge of Banking center operations, procedures and the utilization of technology within the environments.
• General knowledge of Diebold Nixdorf products and services is a plus.
• Knowledge of Software and Service solution sales would be advantageous.
• Consultative sales experience with complex solution design is desired.
• Experience working within a customer focused B2B environment and developing strategic client relationships and accounts with senior stakeholders.
• Exhibit skills, characteristics, traits and work habits that greatly enhance the likelihood of success as an Sales Manager, ex: solution-oriented and entrepreneurial mindset, time and territory management, customer empathy.
• Exceptional communication, presentation, strategic planning, problem solving and critical thinking skills.
• Demonstrated relationship building skills at all levels of the organization, including senior executive levels.
• Possess experience with CRM software, such as Salesforce to maximize opportunities.
• Ability to travel up to 50% of the time.
Quyền lợi được hưởng
Ra đời tháng 8/2016, Base.vn được biết đến là một trong những công ty công nghệ đi đầu trong lĩnh vực xây dựng nền tảng quản trị doanh nghiệp Software-as-a-Service (Saas) tại Việt Nam. Base.vn giúp doanh nghiệp từ quản lý công việc, quản lý thông tin, quản trị nhân sự và quản trị tài chính.
Hiện tại, với hơn 50 ứng dụng được xây dựng và cải tiến mỗi ngày, Base.vn chính là nền tảng hỗ trợ hoạt động vận hành và quản trị cho hơn 8,000 doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam ở đa khu vực trải dài trên nhiều lĩnh vực: ngân hàng, giáo dục, xây dựng, sản xuất, phân phối thương mại, y tế, F&B...
Tất cả các ứng dụng trên Base có thể sử dụng dễ dàng trên trình duyệt, smartphone (iOS, Android), máy tính bảng, hoặc cài đặt trên máy tính để bàn. Tất cả các ứng dụng chính đều hỗ trợ đa ngôn ngữ (Tiếng Việt, English) và nâng cấp liên tục.
Review Base Enterprise
Phúc lợi tốt so với thị trường, nhiều hoạt động gắn kết (RV)
Nhiều cơ hội học hỏi và cơ hội thăng tiến (RV)
Lương cơ bản cao so với tỉnh, tháng nào có hoa hồng thì ấm ấm (RV)