If you’re passionate about driving growth, innovation, and making a significant impact in the fintech industry, we invite you to join our team and help shape the future of financial services at MoMo. Apply today to be a part of our dynamic and forward-thinking organization.
What you will do
- Strategy:
- Define and propose user-growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for MoMo Rewards;
- Plan and design growth initiatives annually with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
- Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product features, and campaigns;
- Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
- Promotion:
- Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
- Market Research:
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
- Product Collaboration:
- Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
- Budget Management:
- Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in-app and external channels.
- Monitoring & Reporting:
- Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives.
- Provide regular reports and insights to senior management.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with other business units and departments to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
- Experiments:
- Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
- Minimum of 1 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Key Account Management;
- Familiarity with the Fintech/Ecommerce;
- Strong understanding of user-centricity concepts and marketing platforms;
- Strong analytical skills;
- Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
- Hunger to drive action and impact;
- Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders.
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.