Connect & produce cooperation models with customers according to the Company's orientation and strategy;
Draft and complete continuous contracts: Contracts, declared project development plans (if any);
Develop plans and develop declarations and unify cooperation programs Marketing & communication channels provide increased business revenue (transactions, revenue, etc.) with each type of customer, each time consistent with the company's strategic direction;
Customer care, in-depth monitoring of service quality and performance of assigned Sellers;
Receive and distribute with relevant departments to handle issues arising during the process of developing and deploying services from Customers;
Report work results periodically and suddenly at the request of management;
Perform other tasks as assigned by management.Graduated from College or University;
Minimum 2 years of sales experience;
Priority is given to having knowledge and experience in e-wallets, electronic payments, and market development;
Have experience in finding large, strategic partners for at least 1 year;
Experience in integrating technical solutions and large systems between parties;
Ability to approach, grasp requirements and collect information well, have the ability to present, persuade, and negotiate well with partners;
Ability to grasp and quickly absorb technological solutions;
Ability to manage projects, implement projects, and take care of customers;
Have thinking about business strategy;
Priority is given to having good ability to analyze and evaluate data;
Prioritize a pleasant voice, good-looking appearance, and flexibility in communication to easily attract sympathy;
Good at English;
Diligent, determined, not afraid of work, able to handle pressure well, working towards common goals.Basic salary 13 - 15 million + KPI. Income from 15 - 25 million/month
13th-month salary, salary review, Tet gifts, birthdays, March 8, October 20,...
Full insurance according to regulations such as social insurance, unemployment insurance, health insurance;
Travel, team building activities, year-end party, ...
Friendly and professional working environment;
Different policies according to each level.
Finviet là công ty Fintech theo mô hình kinh doanh B2B2C với trọng tâm là các điểm bán lẻ trải dài trên khắp cả nước. Finviet tự hào là đơn vị được ngân hàng nhà được cấp giấy phép trung gian thanh toán (Ví điện tử, Cổng thanh toán, Thu hộ chi hộ). Chúng tôi xây dựng hệ sinh thái công nghệ giúp kết nối giữa các nhà cung cấp dịch vụ/ hàng hoá, ngân hàng/ các đơn vị tài chính với các điểm bán lẻ, từ đó có thể cung cấp hàng hoá dịch vụ đến tận tay người dùng cuối ở khắp mọi nơi một cách nhanh chóng và tiện lợi nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2016: Công ty được thành lập, Finviet là Công Ty Fintech theo mô hình kinh doanh Manufacturer to Consumer (M2C)
Mission
Tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ, cung cấp các giải pháp, dịch vụ cho khách hàng một cách nhanh chóng, dễ dàng.
Review FINVIET
HR không chuyên nghiệp, không thân thiện với ứng viên
Môi trường trẻ, năng động. Phối hợp giữa các BP chưa tốt lắm
Công ty lương thấp, không có phúc lợi. Trừ lương đi trễ của nhân viên (không trừ của quản lý, mặc dù trong email thì ghi là trừ như nhau). Làm việc hơn 1 năm không có review tăng lương