Mô tả công việc
Contact global customers via phone and email to gather detailed information on their technical issues.
Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics.
Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve them.
Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Yêu cầu công việc
5 days work week, 2 unfixed days off.
A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service.
Available to work fixed night shifts on-site (10PM-7AM). 5 days work week, 2 unfixed days off.
Benefits:
• 30% night shift bonus from 10PM-6AM
• Salary at 100% during the probationary period.
• Training will be offered in 1st month.
• 90% contribution of the gross salary to social insurance.
• 12 days of annual leave, and 8 days of sick leave.
• PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift.
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup.
Quyền lợi được hưởng
30% night shift bonus from 10PM-6AM
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Checkup.
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, and 8 days of sick leave.
Xem thêm
Finviet là công ty Fintech theo mô hình kinh doanh B2B2C với trọng tâm là các điểm bán lẻ trải dài trên khắp cả nước. Finviet tự hào là đơn vị được ngân hàng nhà được cấp giấy phép trung gian thanh toán (Ví điện tử, Cổng thanh toán, Thu hộ chi hộ). Chúng tôi xây dựng hệ sinh thái công nghệ giúp kết nối giữa các nhà cung cấp dịch vụ/ hàng hoá, ngân hàng/ các đơn vị tài chính với các điểm bán lẻ, từ đó có thể cung cấp hàng hoá dịch vụ đến tận tay người dùng cuối ở khắp mọi nơi một cách nhanh chóng và tiện lợi nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2016: Công ty được thành lập, Finviet là Công Ty Fintech theo mô hình kinh doanh Manufacturer to Consumer (M2C)
Mission
Tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ, cung cấp các giải pháp, dịch vụ cho khách hàng một cách nhanh chóng, dễ dàng.
Review FINVIET
HR không chuyên nghiệp, không thân thiện với ứng viên
Môi trường trẻ, năng động. Phối hợp giữa các BP chưa tốt lắm
Công ty lương thấp, không có phúc lợi. Trừ lương đi trễ của nhân viên (không trừ của quản lý, mặc dù trong email thì ghi là trừ như nhau). Làm việc hơn 1 năm không có review tăng lương