Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Thạc sĩ Tú Phạm - Người sáng lập nên Nền tảng luyện thi đầu tiên tại Prep.vn. Từng có nhiều năm trong đào tạo, luyện thi trực tiếp tại trung tâm. Là diễn giả của nhiều chương trình, hội thảo về ngôn ngữ... được rất nhiều phụ huynh và đặc biệt học sinh, sinh viên đam mê Tiếng Anh tin tưởng.
Trong quá trình đào tạo, thầy nhận ra rằng có rất nhiều phụ huynh học sinh vất vả trong việc tìm địa chỉ học vừa "Chất Lượng" lại Vừa "Thuận Tiện" đặc biệt các gia đình xa trung tâm các thành phố lớn. Có nhiều phụ huynh di chuyển 30-40km mỗi buổi để đưa con đi học Offline với thầy, nhiều trường hợp vì các bạn ở quá xa dù rất tin tưởng và mong muốn học những cũng chỉ có thể chia sẻ với bạn mà không thể đồng hành cùng.
Chính sự tin tưởng ở phụ huynh, học sinh đã thôi thúc Thầy thực hiện ý tưởng ấp ủ từ lâu là "Mang lớp học chất lượng cao tới mọi người ở mọi miền". Một nền tảng giáo dục số giúp mọi người dù ở bất cứ đâu cũng được tiếp nhận chương trình học chất lượng nhất, hiệu quả nhất. Rất vui vì phụ huynh, học sinh ở xa sau khi tiếp nhận giải pháp này đã có những phản hồi tích cực và kết quả rất tốt sau lộ trình học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện…
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bơi lội
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ PREP được thành lập năm 2021
Mission
Chính sự tin tưởng ở phụ huynh, học sinh đã thôi thúc Thầy thực hiện ý tưởng ấp ủ từ lâu là "Mang lớp học chất lượng cao tới mọi người ở mọi miền". Một nền tảng giáo dục số giúp mọi người dù ở bất cứ đâu cũng được tiếp nhận chương trình học chất lượng nhất, hiệu quả nhất. Rất vui vì phụ huynh, học sinh ở xa sau khi tiếp nhận giải pháp này đã có những phản hồi tích cực và kết quả rất tốt sau lộ trình học.
Review CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ PREP
Lương thì thấp, yêu cầu thì cao, nghĩ gì học hành đèn sách bao năm tốn kém, lương ba cọc ba đồng. (RV)
Môi trường khá tốt. Lương thưởng rõ ràng đều đặn. Đãi ngộ tốt, du lịch party các kiểu. (RV)
Thưởng + Lộ trình phát triển cũng rất rõ ràng. Công việc cũng rõ ràng