Mô tả công việc
SCOPE OF WORK:
Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;
Daily tasks:
Support residents/ tenants to register water usage norms;
Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
Keep tracking of the cases until it is resolved;
Do the cashier’s tasks if required;
Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;
Maintain clean and tidy workplace;
Track and update residential information;
Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident&039;s mailbox;
Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
Provide basic project information if required;
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
Follow residents’ repair request;
Assist residents to call taxi express delivery service;
Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;
Report:
Daily checklist for front office;
Daily task notes;
Other tasks:
Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;
Perform all other duties assigned by line manager;
Yêu cầu công việc
Completed college and university degrees in fields related to administration, human resources, and hospitality management.
Efficiently handling information while using the phone.
An attractive and vibrant appearance, demonstrating professionalism
English is a must (Advanced in communication),Japanese proficiency is advantageous
Honest, careful, meticulous, hardworking, and working with a high sense of responsibility.
Minimum 1 year of experience in the fields of archiving, administration, or reception.
Proficient in office computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
Quyền lợi
- Nghỉ phép năm
- Chăm sóc sức khỏe
- Phụ cấp thâm niên
- Đào tạo
- Chế độ thưởng
- Du Lịch
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Laptop
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-08 02:55:03
Công ty Cổ phần Công nghệ- Viễn thông Elcom thành lập từ năm 1995, trải qua hơn 1/4 thế kỷ hình thành và phát triển, Elcom đã từng bước vươn lên trở thành một trong những doanh nghiệp dẫn đầu về các giải pháp công nghệ thông tin và cung cấp sản phẩm, dịch vụ viễn thông. Elcom liên tục nhiều năm liền đứng trong danh sách các Doanh nghiệp Công nghệ thông tin hàng đầu tại Việt Nam.
"Hành trình vạn dặm khởi đầu từ những bước chân". Và Elcom tự hào về chặng đường hơn 1/4 thế kỉ đã có. Chặng đường đánh dấu sự trưởng thành, phát triển vượt bậc và thành quả ấn tượng trên hành trình kiến tạo các giải pháp công nghệ thông minh phục vụ đời sống con người và xã hội.
Sở hữu đội ngũ nhân sự giàu năng lực và tinh thần thiện chiến, với hơn 40% nhân sự thuộc mảng nghiên cứu công nghệ và phát triển sản phẩm (R&D). Nhờ vậy, Elcom tiên phong cung cấp các giải pháp công nghệ đặc thù,, ứng dụng hiệu quả cho các ngành kinh tế trọng điểm, bao gồm: Viễn thông, Công nghệ thông tin, An ninh Quốc phòng, Giao thông thông minh, Giáo dục và Y tế...
Lấy “Make by Elcom” làm DNA doanh nghiệp, bằng trí tuệ và sức sáng tạo không ngừng, Elcom tự hào đưa sản phẩm, dịch vụ "Made by Elcom" ghi dấu tại hơn 20 quốc gia trên toàn thế giới. Dấu chân người Elcom tại những lãnh thộ bên ngoài Việt Nam là minh chứng rõ nét cho sức mạnh niềm tin của Elcom trên hành trình làm sản phẩm công nghệ "Make in Vietnam", không chỉ phục vụ người Việt mà còn vươn mình, khẳng định thương hiệu quốc gia với cộng đồng quốc tế.
Với khát khao vươn cao bay xa hơn nữa chúng tôi hy vọng bạn sẽ trở thành một mảnh ghép để đưa Elcom vươn ra biển lớn, cùng bạn kiến tạo nên những thành tựu tuyệt vời.