Mô tả công việc
Responsible for the design of the segment pricing strategy.
Analyse daily, weekly and monthly pick up reports and market trends from the different perspectives of market segment, source of business, room type, point of sale, etc., to ensure constant optimization of the pricing strategy.
Review, monitor and control the production and evolution of the different distribution channels (GDS, IDS, Melia.com, hotel direct...) and market segments.
Responsible for the design of a pricing strategy and room type supplement strategy that maximises revenue from superior rooms and rooms with attribute. Monitor the performance of typologies, designing action plans for categories whose performance is not in line with expectations.
Leading their hotel’s upselling strategy at the three key moments: booking, pre-arrival and arrival at the hotel.
Oversee and validate the group and event quotation process, ensuring that the operations team follow pricing instructions.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary range / Mức lương cạnh tranh
Competitive benefits package / Chính sách phúc lợi cạnh tranh
Yêu cầu công việc
Experience minimum 3 years at Revenue role.
Fluent English (Speaking and writing).
Yêu cầu hồ sơ
VHA Holding là công ty cung cấp các dịch vụ tư vấn phát triển dự án và phân phối Bất động sản chuyên nghiệp tại Việt Nam.
Nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực BĐS, am hiểu thị trường, kết hợp cùng tầm nhìn dài hạn, chiến lược kinh doanh bền vững, VHA luôn thấu hiểu, tạo niềm tin và mang tới các giải pháp tổng thể chuyên nghiệp, hiệu quả cho đối tác, khách hàng.
Với đội ngũ nhân sự tinh nhuệ, mạng lưới liên kết hàng trăm đại lý, VHA đã triển khai thành công nhiều dự án BĐS trên toàn quốc, hợp tác với các chủ đầu tư uy tín. VHA “Luôn thay đổi để tốt hơn” trong hành trình trở thành Đơn vị Tư vấn Phát triển BĐS chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam.