Địa ốc Đại Quang Minh

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Bất động sản
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Địa ốc Đại Quang Minh

Hành chính
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Xây dựng
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Vận tải

Việc làm Địa ốc Đại Quang Minh

Cập nhật 12/02/2025 20:31
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh
HCM - Operation Specialist (Flying Tiger)
Địa ốc Đại Quang Minh
199 việc làm 88 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

I. JOB BRIEF:

Operation Specialist will be responsible for overall daily operation of all assigned stores, ensuring excellent customer services are provided and the sales target are met. This position will also be responsible to train, coach, and motivate staff to perform their duties at their best.

II. JOB RELATION:

1. Direct superior: Brand Manager, Group Brand Director

2. Direct reports: Store team

3. Major internal communication:

4. Major external communications:

III. DETAILED JOB DESCRIPTION:

1. Business performance

- P&L responsibility for Store Operations.

- Optimize cost spend and maximize revenue.

- Implement the global Flying Tiger Copenhagen store concept through the Store Operations Manual and ensure implementation in all stores. Reporting on implementation to be closely followed through applicable platforms (Instore Excellence app)

- Organize sales competitions and drive retail excellence in market.

- Responsibility for the working environment, complying with local labor rules and guidelines.

- Support complaint resolution and customer service when products issues are identified, escalating to Zebra A/S as required.

2. Leadership:

- Hire new Area Managers and handle replacements, if needed

- Regularly mentor, coach, and support Area Managers towards maximum performance

- Approve salaries and staff hours for all store staff.

- Leads from the field where 50-70% of their time is spent.

- Setting objectives and establishing framework and processes for the Area Managers according to global Flying Tiger Copenhagen standards.

- Ensure Area Managers are trained to optimise the business opportunities presented within the Flying Tiger Copenhagen concept and the Store Operations Manual.

3. Budget overview, reporting/ accounting:

- Check invoices and approve their final payment.

- Check, approve and sign reports, including annual report for their market. (Partner discretion)

- Comment on monthly business reporting

4. Store Portfolio:

- Plan store renovation plans + carries out day-to-day maintenance including budget administration together with local Property & Expansion team.

- (Remaining store portfolio in handled by local Property & Expansion team, including creating expansion & consolidation plans, find opportunities for new store locations, open/ close sites, and negotiate terms for new/ renewed contracts with landlords)

Yêu Cầu Công Việc

1.    Regional Manager core skills:

-        Showing extensive knowledge of retail management best practices.

-        Being proficient in Microsoft Office applications, such as Excel, PowerPoint and Word.

-        Strong analytical skills and critical thinking to interrogate and analyze information to drive financial and business decision.

-        Commercial awareness.

-        Fluent in English verbally and written.

-        Effective communication skills to engage teams, build relationships, explain patterns, advice the business and summarize complex financial arguments in a simple way.

2.    Personal Characteristics

-        Flexible and pragmatic attitude.

-        Ability to connect, build relations and communicate effectively across cultures.

-        Ability to engage, motivate and mobilize teams based on different locations.

-        Great organizational skills and ability to perform and adapt to a high demand, time-sensitive, fast-paced changing environment.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
189 Dương Bá Trạc, Quận 8, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh
Địa ốc Đại Quang Minh Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 10, đường Mai Chí Thọ - Phường Thủ Thiêm - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.

Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh được thành lập ngày 22/3/2011 với vốn điều lệ là 4200 tỷ đồng, trong đó Công ty Cổ phần Ôtô Trường Hải (THACO) nắm giữ 90% cổ phần.

Ngay từ những ngày đầu thành lập, công ty Đại Quang Minh đã xác định triết lý kinh doanh “Mang lại giá trị cho khách hàng thông qua sản phẩm và dịch vụ của mình, đồng thời đóng góp cho cộng đồng, xã hội và nền kinh tế”.

Những nghề phổ biến tại Địa ốc Đại Quang Minh

Bạn làm việc tại Địa ốc Đại Quang Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Địa ốc Đại Quang Minh

Địa ốc Đại Quang Minh

Click để đánh giá