Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Responsible for managing, monitoring, and updating the goods allocation plan:
- Receive and handle the annual master plan.
- Analyze merchandise demand and develop allocation plans to arrange the movement of goods to company warehouses or customer locations.
- Coordinate with assigned suppliers and negotiate on any arising issues.
- Regularly and promptly update information on goods, inventory, consumption trends, market fluctuations, and socio-economic conditions to propose appropriate solutions.
- Create purchase orders in the SAP system.
- Update shipment information and schedule adjustments with the Documentation Department.
2. Execute procurement and utilization of logistics services:
- Identify and negotiate with suppliers for transportation services.
- Consolidate transportation service information, conduct tendering, analyze results, and recommend suitable suppliers.
- Collaborate with relevant departments to optimize transportation costs.
- Forecast risks that could affect costs and operations, and report to superiors for timely resolutions.
- Manage service providers and evaluate their performance quarterly.
- Ensure timely purchase of goods insurance.
3. Oversee team management and development:
- Supervise and guide the assigned team in achieving operational goals and professional growth.
4. Perform other tasks as assigned by the BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Proficient in Office Software (especially Excel), with priority given to candidates experienced in ERP/SAP systems.
2. Language Proficiency:
- English: TOEIC ≥ 800 or IELTS 6.5.
3. Other Requirements:
- Skills and Competencies:
- Management & Leadership skills.
- Analytical & Problem-solving skills.
- Communication & Negotiation skills.
- Project Management skills.
- Attitude and Qualities:
- Integrity, dedication, and enthusiasm.
- Attention to detail and meticulousness.
- Quick adaptability and readiness to embrace flexibility in a VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) environment.
- Additional Knowledge:
- Understanding of the industry, products, and business markets.
4. Preferred Certifications:
- Certificate in Import-Export & Logistics Operations.
- FIATA Minimum Standards (FMS) Certificate.
- Incoterms Certification: Negotiation and Contracting for Transportation.
- Certificate in Warehouse & Logistics Management / Risk Management in Logistics.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng