Job Description:
- Join the interview with client and prepare meeting minutes to get full understanding of their current business operation, processes, objective, and challenges.
- Participate in preparation of reports, management consulting solutions, technical tasks with guidance from line manager to a high standard and agreed deadlines.
- Assist with preparation, tracking and monitoring of project related documents such as Information request, Meeting request, Meeting questionnaire, etc.
- Contribute to and collate case studies, proposals, best practices, and research from professional sources.
- Support in data analytics task when required in project and other internal works.
- Conduct compulsory administration works, translation, initiatives, commit to proposed timeline to manage multiple tasks.
- With increased experience, begin to execute defined assignments, build knowledge of the business, and deliver a high standard of own work.
- Other tasks assigned by line manager.
Requirements:
- Bachelor’s degree or above in real estate, engineering, data science, business management or related field.
- Previous internship experience in Big 4 or other consulting firms is an added advantage.
- Advance in data analytics tools such as MS Excel, Power BI, etc. and MS Power Point is a plus.
- Having knowledge and experience in Real Estate sector is a plus.
- Excellent command of verbal and written in both English and Vietnamese.
- Strong critical thinking, problem solving, time management and coordination skills.
- Motivated and committed.
- Client service-oriented and accustomed to taking a proactive approach.
- Must be interested to pursue career in Management Consulting and Real Estate sector.
Benefits:
• Bonus: 13th month salary + Performance Bonus
• Additional Health Insurance package
• Annual leaves = 14 ~ 24 days, Birthday leave & Christmas leave
• Gifts for having babies, Women’s day and Children Day ...
• Department trip/ Sport clubs • K-Club, Koffee Club, Mylife, Starrewards program
• Professional Qualifications/ Technical & Soft skill training
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng