Việc làm SAIGON REAL

Cập nhật 27/11/2024 21:25
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ DỊCH VỤ SAIGON REAL
Destination Marketing Manager
SAIGON REAL
98 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Priorities

  • Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.

  • Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.

  • Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.

  • Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.

  • Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.

  • Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.

  • Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events

2. Other Tasks

  • Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.

  • Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.

Yêu Cầu Công Việc

1. Competency

  • Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

  • Proactive, determined, rigorous, methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team 

  • Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage  

  • Open to Expats and foreigners 

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

2. Education

  • University: Bachelors or Masters degree in a related field

3. Experiences

  • 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation. 

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Saigon Real là công ty thành viên của Đất Xanh Miền Nam – Top 05 Sàn Giao Dịch BĐS tốt nhất Việt Nam Thành viên của Tập Đoàn Đất Xanh – Top 10 nhà phát triển BĐS hàng đầu Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại SAIGON REAL

Bạn làm việc tại SAIGON REAL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAIGON REAL

SAIGON REAL

Click để đánh giá