Mô tả công việc
- Sell and promote Event space for all event only opportunities and other Events Caravelleopportunities when available.
- Entertain potential accounts where necessary.
- Prepare proposals and contract to customers in an efficient and timely manner.
- Establish beneficial relationships with our clients, especially in the Food and Beveragecommercial sector to sell Event space and all other revenue generating areas of the Hotel.
- Prepare daily and monthly Event Sales Reports (business negotiating, business confirmed andbusiness lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for furtherbusiness opportunities).
- Attend daily sales briefings.
- Handle office phone calls in a timely and efficient manner.
- Be able to conduct an intensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed bythe Management.
- Solicit maximum business from market segments as assigned by DOE/DOSM/GM whenrequired.
- To identify business potential and keep close contact with former and potential clients throughpersonal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing.
- To analyze statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in themarketing plan in conjunction with the DOE and DOSM
- To recommend solutions and strategies to further improve sales performance.
- To draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotionand packages.
- To maintain regular contact with clients and report any adverse comments to the management forrectification.
- To maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel To visit VIP topaccounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them when required
Yêu cầu công việc
- Luxury and upscale Hotel Background
- Diploma in Business or Hotel Management school
- Sales acumen and engaging personality
- Opera S&C, Computer literate
- Fluent in English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays
- Work 8h/day shift, 8 days off monthly back office
- Yearly outing trip
Wink là sự trộn lẫn giữa truyền thống và hiện đại. Theo tầm nhìn của đối tác đầu tư Indochina Kajima, thương hiệu này được định vị trở thành khách sạn boutique đỉnh nhất Việt Nam. Hai nhà đầu tư tiên phong hợp lực để định nghĩa lại hạng sang mang giá cả phải chăng ở Việt Nam … và hơn thế nữa.
Điều khiến Wink trở nên không giống ai chính là đặc điểm hiện đại của thiết kế sang trọng thời thượng + sáng tạo, chức năng tiện nghi và các giá trị truyền thống của Việt Nam. Quá đỉnh! Thêm vào đó, yếu tố cốt lõi tạo nên Wink là dịch vụ khách hàng chân phương và chân thành cũng như trải nghiệm khách hàng hơi bị chất. Dân tình đã phải ohh wow khi Wink ra mắt.