Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Audit and maintain the compliance of all Quality/Manufacturing SOP at an appropriate level that would bring a consistent good quality product (components/kits/finished goods...)
Lead Auditors team to inspect/audit the Out-Of-Box Quality and working with related Departments to provide CAR for completely solving the issue.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
Ensure the data will be updated exactly and on time
Do and have responsible for the report send out
Manage labor, attendance time, work discipline.
Admin for whole team on documents, equipment
Lead TAT team to audit the SOP Compliance + OBQ for components/kits/finished goods
Work & control Quality Alerts / QIE / Project Log for quality control and improvement
Work with production for quality issue and improvement
Other relation work assigned by the management team.
Yêu cầu công việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
Education
Required - College or above
Experience
At least 5 years' experience in Raw Material quality control, Engineering or Lean Production in furniture or garment industry
Skills and Abilities
Communication skill: Good
English skill: Good
Manufacturing process knowledge: Good
Organizational skills: Good
Decision-making and follow-through skills: Good
Ability to communicate with all organizational level
Problem solving skill: Good
Computers Skill: Excellent (Word/Excel/Mail/Power Point)
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.