Mô tả công việc
1/ Day-to-day CEO office tasks:
- Managing, ordering office supply inventory.
- Managing filling system.
- Updating paperwork, maintaining docs, word processing.
- Overseeing the Board Room (always be clean and tidy, well prepared before meetings, etc ...).
- Managing, controlling the usage of the Board Room (reservation for other departments as requested).
- Coordinate with other departments as needed.
- Welcoming visitors to the CEO office.
- Answering internal, external phone calls.
- Taking, delivering messages.
- Managing, ordering daily coffees and meals for the CEO and Executives as requested.
2/ Managing, controlling the Tracking Budget:
- Ensure that expenditures of VTI Corp and SFVT are consistently aligned with budget approval.
- Checking, tracking all PRs/ PayRs.
3/ Managing, processing the expenses of CEO Office and other costs:
- Controlling, handling from beginning to end process of the CEO's expenses (house insurance, plant service, security guard, etc ...), others (BOD coffees, petrol fees, etc ...) to ensure that all service continue uninterrupted.
- Planing, ensuring expenses are accurate, under the budget and represent business expenses.
- Make sure all payments are on time, abide by the agreements, contracts, do not affect company business.
4/ Managing, controlling the CEO's driver team:
- Quickly handling all problems with cars to meet CEO's required transport needs.
- Taking care of all car services (petrol, repair, mainternance, insurance, inspection,...) to be more reliable, safer to drive, less likely to need expensive repairs, increase the car’s longevity, to ensure smooth transportation.
5/ Others tasks as assigned:
- Coordinate, aligning with other departments to ensure that BOD, Group EC's meetings are arranged smoothly.
- Supporting for CEO's business, traveling.
- Supporting to prepare the required docs, working with the agency, the state agencies for the applications (WP, APEC, special cases).
Yêu cầu công việc
Education:
- Degrees (not required but prefer Hospitality, Customer Service field).
Working experience
- Entry (01 - 03 years)
- Proven work experience as an Office Assistant / an Admin Executive.
Hard skills:
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
- Not required but prefer to know Teams, Zoom platform.
Soft skills
- Proficiency in communicating clearly both verbally and in writing.
- Ability to manage multiple tasks efficiently.
- High level of accuracy.
- Capacity to independently resolve issues that may arise during daily operations.
Language
- Good in English (04 skills) to use in the daily business environment.
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Trải qua 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas, asics, Ping, ….
Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Phượng Hoàng đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 100 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế.
Có quy mô trên 1000 nhân sự nhưng Phượng Hoàng vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..
Với mục tiêu hợp tác cùng phát triển, thành công của bạn chính là thành công của chúng tôi.
Nếu như bạn tự tin, năng động, nhanh nhẹn và mong muốn được phát triển bản thân tại môi trường làm việc chuyên nghiệp, đừng ngần ngại gửi ngay cho Chúng tôi - CV mô tả chi tiết kỹ năng làm việc của bạn. Chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong thời gian sớm nhất.
Chúc bạn một khởi đầu mới thành công!