- Analyze data, execute plans, and find out problems for improvement.
- Collect and update sales data of all channels from admin team or export from the company’s system every day
- Analyze sales data to give out action plan for distribution, sales performance improvement
- Find out the problems in sales operation and suggest a suitable solution to improve management
- In charge of product & visibility training for sales team
- Work with supplier to collect the product information
- Make the presentation for product information and give training plan.
- Work with MT & GT Manager to organize and train all sales team as planned.
- Manage and control all activities of business activities of brand
- Work and plan with brand & Sales team on sales plan, promotion lan, visibility plan, activation plan in accordanc
- Execute, monitor, and evaluation action plans of brand to sales team
- Make all reports as brand’s requirement such as Daily, weekly, monthly, PI, marketing, and other reports to the Brand
- Plan and manage Trade spend by month, quarter and year.
- Control stock level of fresh goods and minimize NED stock.
- Other tasks assigned by BOD
- Đại học Chuyên ngành QTKD/ MKT/ Kinh Tế/ University with the Business Administration/ Marketing/ Economic major
- Ít nhất 03 năm kinh nghiệm ở vị trí quản lý sales và marketing kênh MT/ GT withaAt least 03 years of experiences in the sales and Marketing / Sales operation management for MT /GT Channel
- Kỹ năng phân tích số liệu bán hàng / sales data analyzing skill
- Tiếng Anh giao tiếp B hoặc trở lên/ English Communication B or over
- Kỹ năng hoạch định/ Planning skills
- Kỹ năng giải quyết vấn đề/ Problem solving skills
- Negotiable salary (20.000.000-28.000.000 VND/ month)
- 13th-month salary bonus;
- Salary review yearly;
- Insurance following the Labor Law;
Location: 39 homeland area 18A, Nguyen Huu Tho street, Phuoc Kien ward, Nha Be town, Ho Chi Minh City.
Công ty cổ phần Đầu tư Thương mại Quốc tế Mặt Trời Đỏ (Redsun) được thành lập ngày 19/2/2008. Sau hơn 10 năm trưởng thành và phát triển, Redsun được biết đến là một trong những thương hiệu ẩm thực hàng đầu Việt Nam với hơn 200 nhà hàng trên toàn quốc. Và đến nay, thông qua các nhà hàng mang đặc trưng văn hóa ẩm thực đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Ý, Lào,..này, mỗi năm chúng tôi đã đón khoảng 2,4 triệu lượt khách hàng sử dụng dịch vụ.
Không chỉ có thế, Redsun rất tự hào rằng bằng công việc, niềm say mê, nhiệt huyết của chính mình, chúng tôi không chỉ mang đến cho các thực khách của mình những cảm xúc tích cực được cộng hưởng thông qua các món ăn tinh tế, văn hóa phục vụ khách hàng tận tâm. Mà Chúng tôi còn cùng nhau luôn nỗ lực để trở thành đại sứ đưa các nền văn hóa ẩm thực nổi tiếng thế giới tới Việt Nam để mỗi người dân Việt xích lại gần hơn với các bạn bè khắp nơi thông qua những món ăn đậm chất văn hóa vùng miền…. Khiến công việc của Chúng tôi ý nghĩa hơn rất nhiều.
Với sự phát triển không ngừng và mong muốn được “sát cánh” với những trái tim nhiệt huyết, yêu ẩm thực từ khắp mọi miền để cùng thực hiện sứ mệnh của mình, chúng tôi hân hoan chào đón ứng viên cho các vị trí hấp dẫn tại Redsun!