Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Mô tả Công việc
1. Territory Management
• Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
• Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
• Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
• Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
• Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
2. Planning and organizing:
• Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
3. Business development
• Develop new business opportunities with existing and potential clients.
• Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
• Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
• Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
4. Others
• Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
• Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
• Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Carry special work as assigned by Management.
Yêu Cầu Công Việc
• Have at least 1 year experience in the same position
• Working experience in healthcare/wellness industry
• Communication
• Customer focus
• Time management
• Persuasiveness/ Sales-oriented ability
• Continuous improvement behavior
• University degree of Medical/Pharmacy qualification
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tọa lạc tại đường Hai Bà Trưng, một trong những tuyến đường đông đúc nhất địa bàn quận 1, TP HCM, nhà thuốc FPT Long Châu Là chuỗi nhà thuốc lớn nhất thành phố với 5 nhà thuốc lớn. Thành lập từ năm 2007, và được sáp nhập vào FPT Retail vào năm 2018, nhà thuốc Long Châu đã có nhiều thành tựu nổi bật cùng rất nhiều giải thưởng, chứng nhận được trao tặng, hiện đã có hơn 1200 nhà thuốc trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2007: công ty được thành lập
- 2018: được sáp nhập vào FPT Retail
Mission
Phục vụ tốt hơn sức khỏe cộng đồng
Review Nhà thuốc FPT Long Châu
Khối lượng việc nhiều (RV)
Thời gian làm việc nhiều (RV)
Em thấy trong này khá ok, mấy anh chị thân thiện vui vẻ dễ thương (Fb)