In charge of all communication for the stores. He/She is responsible for converting traffic from the mall to the stores and identity for the stores. The final target is to increase the traffic for the stores and to ensure the stores look professional and sales trigger.
RESPONSIBILITIES:
1. Convert traffic from the mall to the stores:
- Work with the store leaders:
To build, and lead the store communication plan (inside the stores & inside the mall) based on traffic & sales KPIs and budget plan
Build the yearly internal com budget for each store with the store Leaders (strong on peak times) and present it for validation to City leader and National com leader.
Debrief each month the budget per store and measure the performance.
To be the advisor going along with store leaders in the negotiation & connection of the mall & tenants (store leaders are the key contact person to deal directly with the mall and tenants)
To ensure sport departments follow the brief to animate all installation & execution in the stores and events: each sport department leader is responsible for each event, as soon as his sport is concerned.
- Manage omni communication of all the stores events:
Define materials, channels, budget, timeline & KPIs
Manage cost, quality, lead time of delivery & KPIs
Manage designer & printing agency & advertising agency
- Legal relay for all commercial activities → DOIT submission
2. Ensure stores look professional and sales trigger:
- All ILVs & PLVs & decoration:
Follow 100% of national impulse first !
For stores: collect the needs from the stores to design, print out & deliver to stores on time, on quantity & on budget
For national campaigns: print out & deliver to stores on time, on quantity & on budget
Lead the modernization of the stores (new brand image) for Communication part
- Audit and promote store experience via online channels:
Whenever needed for the store displays (micro)
Quarterly audit for store identity (macro concept such as showroom, main aisle, cash till, community area..)
The internal communication leader does not do the store's job = Each department manager is RESPONSIBLE for the proper application of the communication in his or her department (implementation of POP, ILV, ....).Technical skills requirement:
- Define & manage content that drives the success of the 2 main responsibilities mentioned above: Flyers, mailings, videos, etc.
- Catch the trends in social media & communication
- Manage and animate communication plan (with national marcomm leader, commercial leader, store leaders, and sport leaders)
- Analyze the behavior of users and sports competitors based on their benchmark. Design innovative interactions and services for Decathlon's target C-USERS
Behavior skills requirement:
HARD SKILLS:
- Know how to lead and lead a project
- Know how to convince and unite
- Good communication skills
- Analytical skills
SOFT SKILLS:
- Be structured and organized, real project manager
- Be end customer oriented
- Good interpersonal skills
- Show adaptation to change
- Listening and Sense of service
- Business & Solution oriented
- Concrete
YOUR KPI:
NPS
Traffic from mall to store
Budget managed = Budget achievedMonthly performance bonus and 13th salary.
Annual Salary review in March.
18 annual leave days, plus 02 days off for Christmas and Vesak Day.
Social Insurance according to Vietnamese Labor Law and Health Insurance for all family members.
Annual health check.
Phone and sports practice allowance.
Several training courses to increase your competence with great opportunities for career development.
Business trips are paid for by the Company.
Attractive staff discount for all purchases in Decathlon stores.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine (tên cũ: Công ty Cổ phần Dược phẩm Việt Đức) thành lập từ năm 2006, trải qua hơn 16 năm kinh doanh trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm Công ty đã có hệ thống phân phối tại 63 tỉnh thành trên toàn quốc với hàng chục nghìn khách hàng gắn bó.
Hiện nay, Dược Meracine đang phân phối trên 100 mặt hàng trong đó có nhiều sản phẩm uy tín, đứng vững nhiều năm trên thị trường và được đông đảo người tiêu dùng đón nhận như: Bio-acimin, dầu gội Jasunny, TĐ Care, Phụ huyết khang, Xích Thố Vương, Pre IQ, Smoovy….và đã phát triển thành công 01 nhà máy sản xuất với trang thiết bị hiện đại đạt tiêu chuẩn GMP-WHO, GLP, GSP.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Meracine không ngừng nghiên cứu, nâng tầm quản trị sản xuất để cộng đồng được tiếp cận các sản phẩm thuốc, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm và thiết bị y tế có chất lượng cao, an toàn, hiệu quả với giá thành hợp lý