Planning on content editorial calendar for social media platforms (LinkedIn, Instagram, Facebook) that align with MKT campaigns.
Generate email marketing content that align with the MKT campaigns.
Collaborate with MKT coordinator to create appealing visuals for email marketing.
Support in market research process by researching industry-related topics to support MKT activities.
Keep track and analyze analytics across social media channels to optimize content to support sales.
Coordinating with different departments to gather information about products & systems to support MKT activities.
Support the MKT team members in different projects relating to Product Marketing, Brand Marketing, Digital Marketing, etc.
Copywriting:
Provide information for brochures, flyers across different events.
Write product description & other product MKT content.Senior or final year university student, currently enrolled in Media, Marketing Communications or relevant.
Marketing General: Experience in digital marketing (socials, web SEO, emails), familiarity with marketing software and online tools preferable but not essential.
Strong English communication skills (both written and verbal), especially copywriting.
Organizational, team working and time-management skills.
Strong desire to learn, can-do attitude, along with professional drive.
Ability to commit full-time (Mon-Fri, 9h-18h) over a 6-month period.Monthly allowance: 4.000.000 VND
Exposure to product marketing, digital marketing, project management through challenging and engaging real world marketing projects.
Hand-on experience and on-job trainings on multiple marketing areas, tools and systems.
Experience in an international company with culture that encourages and fosters creativity, innovation, respect and equality.
Opportunity to learn from experienced leaders and managers.
Enhancement of your computer and various transferable skills.
Attendance in meetings, events, networking opportunities and training courses.
Full time employment opportunity upon successful internship completion.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine (tên cũ: Công ty Cổ phần Dược phẩm Việt Đức) thành lập từ năm 2006, trải qua hơn 16 năm kinh doanh trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm Công ty đã có hệ thống phân phối tại 63 tỉnh thành trên toàn quốc với hàng chục nghìn khách hàng gắn bó.
Hiện nay, Dược Meracine đang phân phối trên 100 mặt hàng trong đó có nhiều sản phẩm uy tín, đứng vững nhiều năm trên thị trường và được đông đảo người tiêu dùng đón nhận như: Bio-acimin, dầu gội Jasunny, TĐ Care, Phụ huyết khang, Xích Thố Vương, Pre IQ, Smoovy….và đã phát triển thành công 01 nhà máy sản xuất với trang thiết bị hiện đại đạt tiêu chuẩn GMP-WHO, GLP, GSP.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Meracine không ngừng nghiên cứu, nâng tầm quản trị sản xuất để cộng đồng được tiếp cận các sản phẩm thuốc, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm và thiết bị y tế có chất lượng cao, an toàn, hiệu quả với giá thành hợp lý