Việc làm Giáo dục iSmart

Cập nhật 13/12/2024 09:50
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIÁO DỤC ISMART-CHI NHÁNH ĐỒNG THÁP
Assistant Front Office Manager
Giáo dục iSmart
58 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION STATEMENT:

An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.

CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:

As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards

• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures

• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members

• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures

• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards

• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement

• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme

• Allocate work duties to Supervisor/Team Members

• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.

• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.

• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork

• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards

• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department

• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance

- Get job-related professional training, opportunities for advancement

- Professional working environment with opportunities to learn and grow

Yêu cầu công việc

SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILL AND ABILITY


Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:

• 2-3 years of related experience

• 2+ years of management or supervisory experience

• Knowledge of departmental and hotel operations

• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively

• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Strong organizational, planning and analytic skills

• A passion for delivering exceptional levels of Guest service

• Ability to work under pressure

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions

• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent

• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable

• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment

• Familiar with Property Management Systems; Opera system

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GIÁO DỤC ISMART-CHI NHÁNH ĐỒNG THÁP
Giáo dục iSmart Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 09 Chi Lăng, Phường 3, Thành phố Cao Lãnh

iSMART Education là một trong những đơn vị giáo dục hàng đầu Việt Nam với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam trở thành công dân toàn cầu. Từ đó, những công dân toàn cầu đến từ Việt Nam có thể dễ dàng hòa nhập vào các môi trường quốc tế và góp phần thay đổi thế giới theo hướng tích cực hơn.

Hơn 10 năm trên hành trình hoạt động giáo dục, iSMART không ngừng nỗ lực để đạt được mục tiêu chung, vượt qua các giới hạn và đạt được những giải thưởng danh giá tại Việt Nam và quốc tế.

2013

  • iSMART bắt đầu hành trình dạy tiếng Anh qua Toán và Khoa học tại Việt Nam.
  • Là thành viên của Tổ chức Giáo dục EQuest (EQuest Education Group).
 
 
 

Những nghề phổ biến tại Giáo dục iSmart

Bạn làm việc tại Giáo dục iSmart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giáo dục iSmart

Giáo dục iSmart

Click để đánh giá