Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 10/11/2024 16:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Business Development Manager (Korean Speaking)
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 79 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 13/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • New Business Development:

    o Identify and pursue new business opportunities in the freight forwarding sector.

    o Act as the primary liaison with customers on all business-related matters.

    o Obtain freehand business and proactively generate and follow up on sales leads.

    o Develop and implement strategies to penetrate new markets and expand the customer base.

    Client Relationship Management:

    o Provide timely and competitive quotations to customers.

    o Conduct regular visits to existing and potential clients to build and maintain strong relationships.

    o Follow up with clients for outstanding payments, collaborating with the Accounting Department to ensure timely collections.

    Market Analysis and Strategy:

    o Monitor market trends, competitor activities, and industry developments.

    o Develop concepts and strategies aimed at increasing cargo volumes and improving financial results on key trade lanes.

    o Analyze trade lane performance and identify opportunities for growth.

    Product and Service Development:

    o Collaborate with product management and operational units to plan, develop, and implement attractive products and services.

    o Actively promote Rhenus’s products and services to customers, overseas partners, and internal teams.

    o Transfer knowledge and market insights of trade lanes to overseas partners and local staff.

    Regulatory Compliance:

    • Stay informed about changes in market regulations on trade lanes.
    • Communicate compliance requirements and updates to relevant parties within the organization.
  • Reporting and Communication:

    • Update the Sales system (SUGAR) with the latest information on client interactions and sales activities.
    • Maintain accurate records of sales activities, customer interactions, and market intelligence.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s Degree or higher in marketing, business management, logistics or any related fields.
  • 2-5 years of experience in the Freight Forwarding industry is a must.
  • Proven experience of sales in the freight forwarding industry.
  • Proven track record in business development with a focus on "hunting" sales roles.
  • Fluent in English (mandatory); competency in Korean is preferred.
  • Proficiency in MS Office applications and general PC operations.
  • Strong negotiation, communication, and interpersonal skills.
  • Assertive, independent, and detail oriented.
  • Ability to work effectively under pressure and meet tight deadlines.
  • Strong team player with the ability to collaborate across different departments and cultures.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
36 Hoàng Cầu, Ô Chợ Dừa, Đống Đa, Hà Nội
Hồ Chí Minh
CII Tower, Tầng 12A, Tòa nhà CII Tower, 152 Đường Điện Biên Phủ, Phường 25, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá