Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 10/11/2024 16:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Frontend Technical Leader (React, up to $2500 + Sign-on bonus)
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 79 việc làm 9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

With the mission of enhancing the development and technical capability of the overseas subsidiary (GENIEE Vietnam), we would like to let Geniee Vietnam members train the local development team and improve the development process. The local development team will work closely with the head office in Japan to develop and maintain SFA product. GENIEE is aiming to create a global team structure regardless of nationality in the future. In order to build a seamless development environment with the Japanese development team, we are looking for an engineer who can act as a bridge across boundaries.

Job details

Technical lead

  • Support in new technology selection
  • Product architecture design
  • Organizing issues and considering policies in the system
  • Dealing with technical issues (technical policy, direction, decision-making)
  • Infrastructure design, performance optimization

Requirement definition, design and implementation

  • Formulation and improvement of development process (implementation and improvement of Agile practices)
  • Alignment and modification of development requirement with stakeholders
  • Formulation of design and policy implementation (including hands-on work)
  • Quality control such as code review
  • Delivery correspondence, failure correspondence

Communication with Japanese members / Management of development members

  • Code review for members, maintenance and improvement of code quality
  • Engineer training

New product development / existing service renewal

Requirements

Must-have:

  • More than 5 years of programming experience, including experience working with Japanese company/client
  • Experience in product development based on cloud (AWS, GCP)
  • At least 3 years of experience using Frontend: React 
  • At least 1 year of experience in leading a team with Agile development model
  • Good knowledge of algorithm and data structure
  • Good communication skills
  • Proficient in either Japanese or English

Nice-to-have: 

  • Have knowledge in sales support system (Sales Force Automation) area
  • Tech lead experience (architecture, technology selection, code review, etc.)
  • DevOps experience (Docker, Lambda, CI/CD)
  • Experience in developing large-scale services (mainly web application)

Benefits

  • Salary reviewed twice per year
  • Performance bonus twice a year
  • Half-year awards for Most Valuable Player, Most Valuable Team 
  • Birthday gift, Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month 
  • Teambuilding, bonding activity, monthly birthday party, training course 
  • Annual Company Trip, annual health check
  • PTI Insurance for staff and 01 family member
  • 12 Annual leaves + 01 Birthday leave
  • MacBook provided
  • Working time: 9 a.m – 6p.m, Monday to Friday.


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá