Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 10/11/2024 16:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Trưởng Bộ Phận Bán Hàng Đa Kênh
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 79 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 14/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Aeon Mall Hà Đông, Khu đô thị Dương Nội, Phường Dương Nội, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội

Mô tả công việc

  • Online sale management
    - To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
    - Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
    - Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
    - To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
    - Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
    - To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
    - Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
    - Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
    - Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
  • Cash Management
    - Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
    - Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
  • Manpower management
    - Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
    - Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
    - Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
    - Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
    - Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
    - Identify potential staff for succession planning purposes
    - Build and promote team work spirit
  • Expense control
    - Provide solutions to optimize resources and increase productivities
    - Provide tools to optimize delivery costs
    - Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
  • Other duties
    - Opening & closing Store
    - Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
    - Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager

Yêu cầu công việc

  • University degree
  • Prefer 3 years experience as the same position
  • Good communication skill
  • Good command of verbal English
  • Teamwork skill: Actively promote team work
  • Leadership: Acting leadership by example
  • Computer literate: Word, Excel, Powerpoint

Quyền lợi được hưởng

- Professional working environment, dynamic.

- Opportunities for advancement and career development

- Competitive salary and benefits.

- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.

- Training and capacity development program.

- Discount on purchases at AEON supermarket system.

- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá