Mô tả công việc
To plan and execute Sales activities to deliver Sales performance for short- term (monthly and quarterly) under annual Operating plan and Sales strategic plan
- Propose to select the qualified distributors.
- Ensure Distributors are performing their roles and achieving the target.
- Execute the detailed actions plan by monthly and quarterly to deliver volume.
- Do analysis and reports on Sales Performance by monthly, quarterly to line manager.
- Track actual implementation or results vs. plan (initiatives and spending). Take actions to bridge the gaps, if any.
To build and support distributors
direct sales team on the plan of Sales Out
- Work closely with distributors and update their capability, finance, and P&L on timely basis to ensure a proper analysis and action plan to improve distributors&039; effectiveness & efficiency, reduce risk and ensure that the operations of distributors are efficient and effective.
- Develop and take good care of customers and replicate successful models from direct sales to sales team of distributors and dealers.
- Advise Distributor how to set up sales plan and develop market sustainably.
- Supervise retail outlet network and sales out report of distributor closely to find out and prevent CBS/ PE.
- Ensure the DSR team and distributors to have excellent execution of all trade marketing programs...
To develop Market share
- Support Distributor to expand more active retails outlet
- Studying & finding key source of growth in charge territory
- Follow with sales team/ DSR on market to understand market situation
- Survey and update demand forecast (by dealer, by SKU) based on market information
- Update and report the market&039;s activity to adapt to market movement.
To build internal Sales Capability
- Set up weekly work plan, monthly work plan; Do effective weekly reports and monthly reports as well as sales team management with weekly and monthly meetings.
- Mid- year review and yearly appraisal.
- Drive engagement within team for a collaborative and winning culture formation within team.
- Manage the Salesman/ Market Developer team (if any) to success with a professional way and under company&039;s procedure.
- Provide on the job training and coaching, to direct, motivate and evaluate the performance of sales team on monthly/quarterly basic to make sure that the productivity of sales team is always improved.
Yêu cầu công việc
• Problem solving skills
• Sales data analysis skills
• Highly self- disciplined
• At least 3- 5 years in the same role. Experience in similar industries is a plus
• Integrity
• Negotiation/Inter- personal skills
• Persuasive communication skills
• Good presentation
• Cheerful, gentle, and polite
• Proficiency in office computer
• Leadership
• University degree in Business Administration, Economics, or related area
• High pressure and enthusiasm at work
Quyền lợi
Đào tạo
Training
Health Care
Thưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Bonus
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 02:20:03
TokyoLife là thương hiệu quốc tế kinh doanh đa thương hiệu. TokyoLife được ra đời trên cơ sở hợp tác quốc tế giữa Format và Will Japan International với ý tưởng mang đến cơ hội trải nghiệm những sản phẩm THÔNG MINH, tiện dụng, thời trang, công nghệ tốt nhất tới người tiêu dùng khắp nơi trên thế giới. Công ty cổ phần IntelLife giới thiệu phong cách tiêu dùng văn minh thông qua hệ thống cửa hàng được trải dài trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 05/01/2018
Mission
Tới năm 2025, TokyoLife trở thành công ty sản xuất và bán lẻ uy tín, cung cấp ra thị trường các sản phẩm - dịch vụ chất lượng, vượt mong đợi của khách hàng, phục vụ và làm hài lòng 10 triệu khách hàng Việt Nam.
Với giải pháp quyết liệt và giảm thiểu túi nhựa, cùng với những nỗ lực trong công cuộc tạo việc làm bền vững cho tầng lớp người yếu thế trong xã hội, cụ thể là người khuyết tật, TokyoLife đã vinh dự nhận giải thưởng Én Xanh 2019. Cuộc thi Én Xanh 2019, do Phòng Thương mại và Công nghiệp Việt Nam (VCCI), Trung tâm hỗ trợ sáng kiến phục vụ cộng đồng (CSIP), Liên hiệp các hội khoa học và Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) và Chương trình Phát triển Liên Hợp Quốc (UNDP) cùng tổ chức, để tìm kiếm và tôn vinh các doanh nghiệp có sáng kiến kinh doanh vì cộng đồng và góp phần giải quyết các vấn đề xã hội.
Với quan điểm “không chỉ tặng cần câu mà còn tạo ra hồ câu vui vẻ để người khuyết tật có thể tự mình câu cá”, TokyoLife đã tiên phong trong việc xây dựng mô hình việc làm bền vững và mang tính đa dạng cao cho người khuyết tật tại Việt Nam. Đến 2023, TokyoLife đã tạo việc làm cho hơn 200 người khuyết tật, góp phần đóng góp tích cực cho xã hội và mang lại cuộc sống tốt đẹp hơn cho cộng đồng người khuyết tật.
Review IntelLife - TokyoLife
Môi trường làm việc sạch sẽ, công việc vất vả
Môi trường làm việc sạch sẽ nhưng lương thấp, việc nhiều
Tokyolife lương cao phết, mọi người tạo điều kiện cho nhân viên up lên vị trí cao hơn(Fb)