Việc làm KINH DOANH F88

Tìm thấy 22 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88
Customer Service Representative (Audit)
KINH DOANH F88
4.0
3 đánh giá 198 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: 11 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 19/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 8 Đường B4, phường An Lợi Đông, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh|

Mô tả công việc

Interact with the company's clients and internal departments (30%)
1. Interact with clients via telephone, email, online chat, or in person to provide support and information on an assigned service.
2. Ensure that appropriate actions are taken to resolve customers' problems and concerns with 100% satisfaction.
3. Build rapport with clients by proactively following up, offering appropriate privileges and timely assistance, and gaining deep interpersonal connections, etc.
4. Resolve internal support requests.
5. Identify and pursue opportunities to acquire new clients.
Perform check-in procedure and relevant tasks of supporting clients (70%)
1. Ensure the information from the client's registration form meets the conditions of the check-inprocedure.
2. Input accurately client's information from the registration form into OS system.
3. Ensure accuracy in other relevant operations in the check-in procedure.
4. Fill in the risk assessment form for the auditing.
5. Create necessary folders on Dropbox for the auditing as instructions.
6. Provide approved price quotation to clients timely through email.
7. Follow up and confirm client's agreement, then make formal contract and archive.
8. Schedule and confirm the official auditing date to client and auditor.
9. Follow up with stakeholders to ensure certifications are obtained within specified timelines.

Yêu cầu công việc

Education and Experience:
• Associate's Degree (or other 2-year degree) and above.
• Bachelor's degree in Business Administration/Language is preferred.
• At least 2 years of experience in customer service position or equivalent.
• Having experience in auditing field is a plus.
Required Knowledge/Skills/Abilities:
• Extensive knowledge of principles and processes for providing customer and personal services.
• Basic knowledge of auditing is a plus.
• Excellent verbal and written communication skills, especially via phone and email.
• Excellent interpersonal and customer service skills, especially via phone and email.
• Excellent organizational skills and attention to detail.
• Excellent client relationship building skills.
• Excellent in handling and resolving clients' complaints or problems.
• Strong analytical and problem-solving skills.
• Ability to actively look for ways to help people.
• Ability to be aware of others' reactions and understanding why they react as they do to offer appropriate approaches.
• Ability to prioritize tasks and to delegate them when appropriate to meet strict deadlines.
• Ability to function well in a high-paced and at times stressful environment.
• Good staff training skills.
• Good teamwork skills.
• Proficient with Microsoft Office Suite or related software.
• Proficient in Vietnamese and English in verbal and written communication.
• Proficient in Chinese is a plus.
• Familiar with using OS system is a plus.
Attitudes:
• Put integrity first, be honest with colleagues and clients.
• Be careful and meticulous at work.
• Be positive and sociable.
• Be teachable and eager to learn more.
• Be on-time always.
• Be a finisher.
• I-can mindset.

Quyền lợi được hưởng

• Base salary: 6,500,000 vnd
• Bonus skill: 5,000,000 vnd (depending on skills and job)
• Insurance according to Vietnam Labor law.
• 12 personal paid time off days
• 5 working day per week.
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
275 Nguyễn Trãi, P. Thanh Xuân Trung, Q. Thanh Xuân

CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88 thành lập năm 2013, với mong muốn thay đổi cách tiếp cận tài chính, giúp người dân có cuộc sống tốt đẹp hơn bằng việc cung cấp dịch vụ nhanh chóng - dễ dàng - minh bạch.

Coi Khách hàng là trọng tâm, F88 luôn đặt sự hài lòng của Khách hàng là ưu tiên số 1 trong mọi suy nghĩ và hành động mang tới dịch vụ tiện ích tài chính tốt nhất và đáp ứng mọi nhu cầu tài chính của các đối tượng khách hàng.

F88 không chỉ cung cấp dịch vụ cho vay siêu nhanh bằng ô tô/đăng ký ô tô, xe máy/đăng ký xe máy, điện thoại, laptop... mà còn cung cấp nhiều dịch vụ tiện ích tài chính khác như Bảo hiểm, chuyển tiền, chi hộ, thu hộ tiền điện, nước, internet…

Với lợi thế nguồn vốn lớn từ sự đầu tư của các quỹ đầu tư tài chính uy tín trên thế giới như Mekong Capital và Granite Oak, F88 là địa chỉ tin cậy được hầu hết các đối tượng khách hàng lựa chọn để tiếp cận tài chính siêu nhanh - siêu dễ - siêu khủng khi có nhu cầu vay tiền thông qua hệ thống phòng giao dịch trên toàn quốc.

Hướng tới năm 2023, F88 là tập đoàn cung cấp dịch vụ tài chính số 1 Việt Nam, sở hữu 1000 phòng giao dịch trên 63 tỉnh thành phố lớn trên toàn quốc.

Chính sách bảo hiểm

  • BHXH + chế độ bảo hiểm sức khỏe đặc biệt dành cho nhân viên (F88 Care)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Cơ hội tham gia gắn kết với tập thể thông qua các hoạt động văn hóa sôi động: Teambuilding, Tất niên, 8/3, 20/10, Giáng sinh…

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 30/06/2016

Mission

  • Từ những ngày đầu F88 luôn định hướng "Con người là trọng tâm" trong sự phát triển của tổ chức, nên mọi hoạt động của F88 đều hướng đến từng thành viên cũng như mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho mỗi khách hàng. "Làm sao để tất cả các thành viên sống trong tổ chức F88 luôn có được môi trường làm việc hạnh phúc nhất" là định hướng mà chúng ta xây dựng.

Những nghề phổ biến tại KINH DOANH F88

Bạn làm việc tại KINH DOANH F88? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KINH DOANH F88

KINH DOANH F88

Click để đánh giá