- Develop and execute country marketing plans for both customers and drivers through integrated marketing campaigns, promotions and strategic partnerships.
- Manage marketing budgets for all local initiatives to achieve revenue targets and company objectives
- Analyze both internal and external data to identify customer segments, suggest effective value propositions and act responsively.
- Responsible to drive full funnel customer adoption curve – leads, acquisition, retention and brand loyalty
- Manage a designer as part of a 2-person marketing team
- Collaborate with the regional growth team to drive objective-based performance
- Collaborate with the regional brand team to create meaningful content for deeper engagement and effective conversion.
- Work with product, sales and ops teams on all strategic partnerships, events and exhibitions
- Maintain a distinctive tone of voice for the GoGoX brand that will resonate with our target audience
- Bachelor’s degree preferably in Marketing, Business Administration or Advertising.
- 5 to 7 years of B2B marketing experience
- Strong experience in lead generation through both online and offline channels for targeted customers segments
- Prior experience in event management would be a plus
- Excellent communicator and creative thinker, with an ability to use data to inform decisions
- Ability to operate and self-motivate independently
- Comfortable to navigate effectively and efficiently in ambiguous situations
- Strong knowledge of the local market, across all media channels.
- Capable of both integrated brand and tactical ideas
- Capable of both strategic planning and execution.
- Good organisation and planning skills
- Impeccable attention to details
- Strong commercial sense and business acumen
- Fluent in both Vietnamese and English
Litgroup tự hào là một nhà cung cấp giải pháp dữ liệu chuyên nghiệp và đáng tin cậy cho các doanh nghiệp ecommerce. Tại Litgroup, chúng tôi cố gắng đem đến cho khách hàng những giải pháp tốt nhất, an toàn nhất để giúp họ xử lý dữ liệu của mình một cách dễ dàng, nhanh chóng và hiệu quả. Được thành lập vào tháng 06 năm 2011, hiện nay Litgroup sở hữu 03 thương hiệu chính: Litextension, Litcommerce, Litos đáp ứng trên 95% nhu cầu khách hàng thuộc hơn 80 quốc gia trên thế giới. Với mục tiêu mở rộng phạm vi cung ứng dịch vụ trên toàn cầu, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên có tinh thần trách nhiệm và sẵn sàng học hỏi, để cùng nhau phát triển và thành công.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào tháng 06 năm 2011
Mission
Với mục tiêu mở rộng phạm vi cung ứng dịch vụ trên toàn cầu, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên có tinh thần trách nhiệm và sẵn sàng học hỏi, để cùng nhau phát triển và thành công.