- Operational monitoring: play the key role in tracking and monitoring KPI, identify any issues or bottlenecks and take appropriate actions to resolve them.
- Process improvement: work on building and optimizing operational processes to improve efficiency and productivity. This involves tracking and analyzing data, conducting time studies, identifying areas for improvement, and going along with the Operations team to implement process changes or automation solutions.
- Training and development: help train and develop employees in various operational tasks: equipment operation, sorting techniques, layouts, formula, material, usage and guidance, safety protocols and quality control.
- Troubleshooting and issue resolution: collaborate with Operation team, technician, expert and business supporting team to investigate the root cause and identify solutions, and implement corrective actions
- Data analysis and Reporting: collect and analyze operational data, visualize the reports, provide insights and make data-driven recommendations.
- Coordination and Communication: act as a liaison between different functions within Sorting centers and SPX, ensuring information and compliance are well-understood and aligned
- Equipment planning and supply: create monthly, quarterly and yearly plan of tools, equipment, materials and stationery; continuously measure and monitor the quota, fulfill the needs of the operation team and save cost.
- In charge of reconciliation and loss control.
- Handle projects or ad-hoc tasks as assigned by the upper management.
- Location: Cu Chi, Binh Duong
- Having at least 2 years of experience in logistic operations or equivalent
- Strong leadership skills and at least 2 years of experience in managing a team
- Good at communication (verbal, written and presentation) and problem solving
- Good at analytical skills and technical skills (familiarity with computer systems, tracking software, and sorting equipment)
- Having growth mindset and good at change management
- Shift working base (if required)
Litgroup tự hào là một nhà cung cấp giải pháp dữ liệu chuyên nghiệp và đáng tin cậy cho các doanh nghiệp ecommerce. Tại Litgroup, chúng tôi cố gắng đem đến cho khách hàng những giải pháp tốt nhất, an toàn nhất để giúp họ xử lý dữ liệu của mình một cách dễ dàng, nhanh chóng và hiệu quả. Được thành lập vào tháng 06 năm 2011, hiện nay Litgroup sở hữu 03 thương hiệu chính: Litextension, Litcommerce, Litos đáp ứng trên 95% nhu cầu khách hàng thuộc hơn 80 quốc gia trên thế giới. Với mục tiêu mở rộng phạm vi cung ứng dịch vụ trên toàn cầu, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên có tinh thần trách nhiệm và sẵn sàng học hỏi, để cùng nhau phát triển và thành công.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào tháng 06 năm 2011
Mission
Với mục tiêu mở rộng phạm vi cung ứng dịch vụ trên toàn cầu, chúng tôi tìm kiếm những ứng viên có tinh thần trách nhiệm và sẵn sàng học hỏi, để cùng nhau phát triển và thành công.